• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اهمیت رسانه ها در ارتقاء صنعت نمایشگاهی

شاهرخ مدرس -  پیشکسوت صنعت نمایشگاهی

۸ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, یادداشت
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

نمایشگاه ها بویژه نمایشگاه های بین ا لمللی و جهانی، جدا از اهداف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری و تاثیراتی که در ارتقا سطح دانش و بینش عموم مردم جهان دارند، خود هدف رسانه های تخصصی نمایشگاهی قرار میگیرند و از جنبه های مختلف ارزیابی میشوند. ارزیابی رسانه ای نمایشگاه ها با توجه به عمق کاربردها و تاثیرات جهانی اینگونه رویداد ها، کار ساده ای نیست و گاهی اوقات تاثیرات و عمق تغییرات مثبتی که در جوامعی که آنها را برگزار میکنند آنچنان کارساز است که اثرات نامحسوس آنها سال ها بعد نمایان میشود.

برآورد کاربردهای نمایشگاهی با توجه به پیچیده بودن ساختار نمایشگاه ها کار دشواری است.، بهمین دلیل گاهی اوقات خبرنگاران رسانه ای مرتبط با نمایشگاه ها، برآوردهای اشتباهی از اثر گذاری های نمایشگاهی دارند و گاهی دیگر بدلیل وجود پاره ای از مشکلات، و اعمال برخی از بی توجهی ها بصورتی منفی در مقابل بعضی از نمایشگاه ها جبهه میگیرند در حالیکه از دیدگاه نویسنده، قضاوت باید به کمک بعد چهارم و چند وجهی باشد تا تاثیر عمیقی روی علاقمندان اینگونه رویدادها داشته باشد. برداشت دقیق از برگزاری رویدادها باعث میشود عوامل برپایی نمایشگاه ها اعم از صاحبان سایت های نمایشگاهی، برگزارکنندگان، شرکت کنندگان، بازدیدکنندگان و سارندگان غرفه ها به وظایف خود در سطح بین ا لمللی دقیق تر توجه کنند.                   

فعالیت های رسانه ای نمایشگاه ها در جمهوری اسلامی ایران از حدود یازده سال پیش و با تلاش های در خور تحسین جناب میلاد محمدی و در روزنامه صمت آغاز شد و یکی از عوامل معرفی شرکت نمایشگاه های بین ا لمللی جمهوری اسلامی ایران بعنوان طراح روز جهانی نمایشگاه ها خود ایشان بودند.، البته در خرداد ماه 1403 و در ارتباط با روز جهانی نمایشگاه ها، صرفا جناب حمید شهابیان اظهار لطف فرمودند، منظورم این است که هر حرکت مثبت رسانه ای در ذهن طرف های مقابل برای همیشه ثبت خواهد شد.                                    

موضوع مهم دیگری که اینجانب عمیقا به آن فکر میکنم، بین المللی شدن فعالیت های گروه خبرنگاران رسانه ای نمایشگاهی است، بدین معنی که یکی از دوستان رسانه ای از سوی اتحادیه رسانه ها به یکی از چند نمایشگاه بین المللی  مطرح در جهان اعزام شود و طی چند روز گزارشی از همه جزییات نمایشگاه مورد بازدید را در مطبوعات کشور منعکس نماید و از این طریق میزان شرکت کنندگان داخلی را در آنگونه نمایشگاه ها افزایش دهد و بسهم خود صادرات کالاهای غیر نفتی کشور را به بالاترین سطح ممکن برساند.

با آرزوی موفقیت دوستان ارجمند و ارتقا سطح فعالیت های رسانه ای نمایشگاهی و افزایش تاثیر گذار نوشته های رسانه ای در صنعت نمایشگاهی در داخل کشور عزیزمان.                                 

 

 

                         

برچسب ها: رسانه تخصصیرویدا برتررویداد نمایشگاهیصنعت نمایشگاهییادداشت تخصصی

اخبار مرتبط

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴
تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴
نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۴
نخستین گزارش سالانه «اکسپو پالس»؛ صدای تازه‌ای از دل صنعت نمایشگاهی ایران

نخستین گزارش سالانه «اکسپو پالس»؛ صدای تازه‌ای از دل صنعت نمایشگاهی ایران

۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۴
رویدادی مشترک برای بازیگران صنعت پلاستیک، رنگ و رزین در مشهد

رویدادی مشترک برای بازیگران صنعت پلاستیک، رنگ و رزین در مشهد

۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۴
آغاز ثبت‌نام بهاری ترین نمایشگاه گل و گیاه تبریز

آغاز ثبت‌نام بهاری ترین نمایشگاه گل و گیاه تبریز

۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

الگوی موفق در ارتباطات راهبردی نمایشگاهی: عرب هلث

نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

نخستین گزارش سالانه «اکسپو پالس»؛ صدای تازه‌ای از دل صنعت نمایشگاهی ایران

رویدادی مشترک برای بازیگران صنعت پلاستیک، رنگ و رزین در مشهد

آغاز ثبت‌نام بهاری ترین نمایشگاه گل و گیاه تبریز

تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ معدن در پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور

حمایت ویژه از صادرکنندگان مواد غذایی؛ آنوگا ۲۰۲۵ سکوی پرتاب ایران به بازار جهانی

آغاز به کار نمایشگاه های معدن و ریخته گری شهر آفتاب

یادداشت‌ها

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

امید فدایی
۱۸ فروردین, ۱۴۰۴
0

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

علی بیشه ای
۱۶ فروردین, ۱۴۰۴
0

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

کامبیز مهاجر شجاعی
۱۲ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.