نگاهی به نمایشگاه بین‌المللی Fancy Food Show

از نیویورک تا سان‌فرانسیسکو با غذاهای خاص - رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۱۰ تیر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

از نیویورک تا سان‌فرانسیسکو با غذاهای خاص

۲۸ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه خارجی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

Fancy Food Show یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت غذا در آمریکای شمالی است که سالانه در دو رویداد مجزا برگزار می‌شود. Winter Fancy Food Show که معمولاً در سان‌فرانسیسکو برگزار می‌شود، اما در برخی دوره‌ها، از جمله سال ۲۰۲۵، در لاس‌وگاس میزبانی شده است و Summer Fancy Food Show که هر سال در نیویورک برگزار می‌شود.

نمایشگاه صنعت غذای خاص ( Fancy Food Show ) از سال ۱۹۵۵ توسط انجمن غذاهای تخصصی (Specialty Food Association – SFA) برگزار می‌شود و به‌عنوان محلی برای معرفی محصولات خاص، لوکس و نوآورانه در صنعت غذا شناخته می‌شود.

 

به گزارش رویداد برتر، این رویداد 2400 غرفه‌دار از برندهای مختلف و بیش از ۲۵ هزار بازدیدکننده از جمله خریداران عمده، توزیع‌کنندگان و متخصصان صنعت غذا در آن حضور دارند. شرکت‌کنندگانی از بیش از ۳۵ کشور در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را در بازار آمریکای شمالی معرفی می‌کنند.

 

Fancy Food Show بستری برای معرفی طیف گسترده‌ای از محصولات غذایی است، از جمله: محصولات ارگانیک و طبیعی، پنیرهای خاص، شکلات و شیرینی‌های دست‌ساز، غذاهای لوکس و نوآورانه، نوشیدنی‌های گازدار و غیرگازدار، ادویه‌ها، چاشنی‌ها و سس‌های ویژه

 

این نمایشگاه به‌عنوان یک پلتفرم بین‌المللی، فرصتی برای تولیدکنندگان، استارتاپ‌های حوزه غذا و برندهای معتبر فراهم می‌کند تا با جدیدترین ترندهای صنعت آشنا شوند، ارتباطات تجاری جدیدی ایجاد کنند و محصولات خود را در بازارهای جهانی عرضه نمایند.

Fancy Food Show فقط یک نمایشگاه نیست، بلکه سفری است در دنیای طعم‌ها، از نیویورک تا سان‌فرانسیسکو و گاهی لاس‌وگاس!

برچسب ها: رویداد برتررویداد نمایشگاهیصنعت غذاغذاهای خاص

اخبار مرتبط

تعویق برگزاری بیست و دومین نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز

ابلاغیه جدید سازمان توسعه تجارت ایران: نمایشگاههای استانی فعال می مانند

۱۰ تیر, ۱۴۰۴
پاویون ایرلند در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: موسیقی، رقص و پیوند میان ملت‌ها

پاویون ایرلند در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: موسیقی، رقص و پیوند میان ملت‌ها

۹ تیر, ۱۴۰۴
تاریخ جدید برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز تعیین شد

تاریخ جدید برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز تعیین شد

۸ تیر, ۱۴۰۴
طعم پاویون اسپانیا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن

طعم پاویون اسپانیا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن

۷ تیر, ۱۴۰۴
پاویون امارات متحده عربی با نمادهای فرهنگی و فناوری، در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

پاویون امارات متحده عربی با نمادهای فرهنگی و فناوری، در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

۴ تیر, ۱۴۰۴
پاویون صربستان در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: یک جامعه ی بازی‌محور

پاویون صربستان در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: یک جامعه ی بازی‌محور

۲ تیر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

ابلاغیه جدید سازمان توسعه تجارت ایران: نمایشگاههای استانی فعال می مانند

پاویون ایرلند در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: موسیقی، رقص و پیوند میان ملت‌ها

تاریخ جدید برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز تعیین شد

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

طعم پاویون اسپانیا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن

پاویون امارات متحده عربی با نمادهای فرهنگی و فناوری، در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

پاویون صربستان در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: یک جامعه ی بازی‌محور

نگاهی به پاویون کویت در اکسپوی ۲۰۲۵ اوزاکا

درخشش منطقه کانسای در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک اصفهان به تعویق افتاد

یادداشت‌ها

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

ایمان بازیگران، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومي ايران
۷ تیر, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

ایمان بازیگران _ مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومی ایران
۱۸ خرداد, ۱۴۰۴
2

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
2

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.