• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

وظیفه مهم رسانه‌ در دنیای پویای نمایشگاه‌ها

شیرین شریفیان - مدیر امور بین الملل و پژوهش نمایشگاه بین المللی مشهد

۸ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, یادداشت
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

رسانه‌های تخصصی در هر صنعت به دلیل تمرکز بر موضوعات خاص و ارائه محتوای تخصصی، نقش بسیار مهمی در توسعه و رشد آن صنعت ایفا می‌کنند. این رسانه‌ها می‌توانند به عنوان منابع اطلاعاتی معتبر، ابزارهای تبلیغاتی و فضایی برای شبکه‌سازی حرفه‌ای عمل کنند.

امروزه ما با بخش “صنعت رسانه و نمایشگاه “روبرو هستیم. بخشی که در آن شرکت های نمایشگاهی برای نمایش محصولات، خدمات یا اطلاعات با رسانه های تخصصی همکاری می کنند و اساساً عناصر برنامه ریزی رویدادهای سنتی را با استراتژی های رسانه ای مدرن برای دستیابی به مخاطبان گسترده تر ترکیب می کند.

موفقیت واقعی در نمایشگاه‌های تجاری نه تنها با مقیاس رویداد – مانند تعداد مشارکت کنندگان یا متراژ فضای نمایشگاهی واگذار شده – بلکه با عمق ارتباطات صنعتی و نتایجی که در پی برگزاری نمایشگاه به وجود می آید، اندازه‌گیری می‌شود. یک نمایشگاه موفق نمایشگاهی است که در آن کسب و کارها فقط محصولات را به نمایش نمی گذارند بلکه مشارکت‌های ملموس، همکاری‌های بلندمدت و بینش‌های عملی که صنعت را به جلو سوق می‌دهد به وجود می آورند و این یعنی فراهم کردن بستری برای رشدی فراتر از خود رویداد. در این راستا باید به نقش محوری پوشش رسانه ای در تقویت دسترسی و موفقیت رویدادها و تلاش مستمر برای پیگیری و ارتقای نتایج بلندمدت نمایشگاهها تاکید کرد.

در دنیای پویای نمایشگاه‌ها، رسانه نقش اساسی در تقویت تأثیر و گسترش دامنه این رویدادها ایفا می‌کند. رسانه‌ها به‌عنوان پلی بین فعالان صنعت نمایشگاهی و عموم مردم، شامل مشتریان بالقوه، سرمایه‌گذاران و شرکا عمل می‌کنند. مشارکت رسانه‌ها می‌تواند به‌طور قابل توجهی رویت پذیری نمایشگاه را افزایش دهد و توجه‌ها را به محصولات، خدمات و ایده‌های نوآورانه به نمایش درآمده جلب کند. این تعامل نه تنها مخاطبان را درباره رویداد آگاه و آموزش می‌دهد، بلکه اعتبار و پرستیژ بیشتری به مشارکت کنندگان می‌بخشد. افزون بر این، رسانه‌ها می‌توانند بر درک عمومی و روندهای صنعت تأثیر بگذارند که این امر نقش آن‌ها را در نمایشگاه‌ها قدرتمند و غیرقابل‌انکار می‌سازد. رسانه نقش محوری در گسترش دسترسی نمایشگاه‌های تجاری ما فراتر از دیوارهای مرکز نمایشگاهی ایفا می‌کند.

اگرچه در سالهای اخیر شاهد رشد چشمگیری در تعداد بازدیدکنندگان و مشارکت جهانی بوده‌ایم، تردیدی نیست که تعامل قوی‌تر با رسانه‌ها می‌تواند این روند را تقویت کند.

به آینده روابط رسانه‌ای در نمایشگاه‌ها که نگاه می‌کنیم، چشم‌اندازی پویا و در حال تحول را مشاهده می‌کنیم؛ چشم‌اندازی که تحت تأثیر نوآوری‌های فناوری، تغییر رفتار مصرف‌کنندگان و اقتصاد جهانی قرار گرفته است. آینده این حوزه دیگر تنها در حفظ روابط با رسانه‌ها خلاصه نمی‌شود، بلکه به ایجاد تجربیاتی فراگیر و تأثیرگذار می‌پردازد که مخاطبان را جذب کند و از پلتفرم‌های رسانه‌ای سنتی فراتر رود. از کنفرانس‌های خبری با واقعیت مجازی گرفته تا توزیع محتوا به کمک هوش مصنوعی، امکانات بی‌پایانی پیش روی ماست. موفقیت در این مسیر به درک این تحولات و استفاده از آن‌ها برای ایجاد استراتژی‌های روابط رسانه‌ای قدرتمند، قابل‌سنجش و پایدار بستگی دارد. آینده رسانه های تخصصی نمایشگاهی نیز آینده‌ای مبتنی بر نوآوری و تطبیق ، پذیرش فناوری‌های جدید و دیدگاه‌های جهانی است.

 

برچسب ها: رسانه تخصصیرویداد برتررویداد نمایشگاهیصنعت نمایشگاهییادداشت تخصصی

اخبار مرتبط

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴
تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴
نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۴
نخستین گزارش سالانه «اکسپو پالس»؛ صدای تازه‌ای از دل صنعت نمایشگاهی ایران

نخستین گزارش سالانه «اکسپو پالس»؛ صدای تازه‌ای از دل صنعت نمایشگاهی ایران

۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۴
رویدادی مشترک برای بازیگران صنعت پلاستیک، رنگ و رزین در مشهد

رویدادی مشترک برای بازیگران صنعت پلاستیک، رنگ و رزین در مشهد

۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۴
آغاز ثبت‌نام بهاری ترین نمایشگاه گل و گیاه تبریز

آغاز ثبت‌نام بهاری ترین نمایشگاه گل و گیاه تبریز

۲۴ اردیبهشت, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

الگوی موفق در ارتباطات راهبردی نمایشگاهی: عرب هلث

نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

نخستین گزارش سالانه «اکسپو پالس»؛ صدای تازه‌ای از دل صنعت نمایشگاهی ایران

رویدادی مشترک برای بازیگران صنعت پلاستیک، رنگ و رزین در مشهد

آغاز ثبت‌نام بهاری ترین نمایشگاه گل و گیاه تبریز

تاثیر برگزاری نمایشگاه‌ معدن در پیشرفت صنعت و اقتصاد کشور

حمایت ویژه از صادرکنندگان مواد غذایی؛ آنوگا ۲۰۲۵ سکوی پرتاب ایران به بازار جهانی

آغاز به کار نمایشگاه های معدن و ریخته گری شهر آفتاب

یادداشت‌ها

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

امید فدایی
۱۸ فروردین, ۱۴۰۴
0

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

علی بیشه ای
۱۶ فروردین, ۱۴۰۴
0

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

کامبیز مهاجر شجاعی
۱۲ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.