• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

مهمترین نظرسنجی صنعت نمایشگاهی کشور آغاز شد

۲۳ فروردین, ۱۴۰۴
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

جشن روز جهانی نمایشگاه امسال در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

پس از چندین ماه تحقیق و بررسی دقیق، پرسشنامه‌ای جامع برای جمع‌آوری نظرات فعالان و متخصصان صنعت نمایشگاهی کشور طراحی و منتشر شد هر چند که می دانیم علیرغم همه تلاش هایی که تیم تحقیق انجام داده، به طور قطع مواردی از قلم افتاده یا کسری‌هایی وجود دارد.

هدف از این نظرسنجی شناسایی چالش‌ها و دغدغه‌های موجود در صنعت نمایشگاهی و ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر تجربیات و نظرات فعالان این حوزه است.

فرآیند طراحی این پرسشنامه شامل مراحل مختلفی از جمله مطالعه گزارش‌های مکتوب، جستجو در اینترنت، و مصاحبه با پیشگامان و فعالان صنعت نمایشگاهی بود. پس از جمع‌آوری اطلاعات و دسته‌بندی مسائل، پرسشنامه‌ای اولیه طراحی شد که به تایید و بازبینی گروهی از خبرگان رسید. پس از انجام بررسی‌های فنی و آماری، پرسشنامه نهایی آماده انتشار شد.

تمامی فعالان و ذینفعان صنعت نمایشگاهی می‌توانند با مراجعه به این لینک [لینک به پرسشنامه] نظرات خود را در این نظرسنجی ثبت کنند.

پرسشنامه‌ای که هم‌اکنون در دسترس عموم قرار دارد فرصتی است تا فعالان این صنعت نظرات خود را درباره چالش‌ها و مسائل موجود بیان کنند. این نظرسنجی به‌ویژه برای کسانی که در زمینه‌های مختلف صنعت نمایشگاهی فعالیت دارند، از جمله مدیران سایت های نمایشگاهی، برگزارکنندگان نمایشگاهها و رویدادهای داخلی و خارجی، تامین کنندگان انواع خدمات به ویژه غرفه سازان، فعالان و مشاوران بازاریابی، تبلیغات، برند و روابط عمومی، تشکل های صنفی و بدنه تصمیم گیر و کارشناس در دولت، فرصت مهمی است تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند تا تصویری همه جانبه از چالش ها و فرصت ها ترسیم شود.

هدف نهایی از این پروژه، کمک به ایجاد یک نقشه‌راه عملیاتی برای بهبود و پیشرفت صنعت نمایشگاهی کشور است. این نقشه‌راه بر اساس داده‌ها و بازخوردهایی که از فعالان صنعت جمع‌آوری خواهد شد، طراحی خواهد شد تا مشکلات موجود شناسایی و راه‌حل‌هایی مؤثر برای آن‌ها ارائه شود.

قرار است نتایج این نظرسنجی، همزمان با روز جهانی نمایشگاهها، در رویدادی نتیجه محور  که به همین مناسبت در مرکز نمایشگاهی اصفهان برگزار می‌شود منتشر گردد.

تمامی فعالان و ذینفعان صنعت نمایشگاهی می‌توانند با مراجعه به این لینک [لینک به پرسشنامه] نظرات خود را در این نظرسنجی ثبت کنند.

برچسب ها: رویداد نمایشگاهیصنعت نمایشگاهینظرسنجینمایشگاه اصفهان

اخبار مرتبط

برگزاری نشست‌های تخصصی ایران آگروفود ۲۰۲۵ با محوریت صادرات، سلامت و توسعه جهانی صنعت غذا

برگزاری نشست‌های تخصصی ایران آگروفود ۲۰۲۵ با محوریت صادرات، سلامت و توسعه جهانی صنعت غذا

۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۴
آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه آگروفود

آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه آگروفود

۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۴
سفر در زمان با پاویون ارتباطات در اکسپو 2025 ژاپن

سفر در زمان با پاویون ارتباطات در اکسپو 2025 ژاپن

۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۴
80 درصد فضای سومین نمایشگاه بتن آماده واگذار شد

80 درصد فضای سومین نمایشگاه بتن آماده واگذار شد

۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۴
اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴
تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

برگزاری نشست‌های تخصصی ایران آگروفود ۲۰۲۵ با محوریت صادرات، سلامت و توسعه جهانی صنعت غذا

آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه آگروفود

سفر در زمان با پاویون ارتباطات در اکسپو 2025 ژاپن

80 درصد فضای سومین نمایشگاه بتن آماده واگذار شد

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

الگوی موفق در ارتباطات راهبردی نمایشگاهی: عرب هلث

نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

نخستین گزارش سالانه «اکسپو پالس»؛ صدای تازه‌ای از دل صنعت نمایشگاهی ایران

رویدادی مشترک برای بازیگران صنعت پلاستیک، رنگ و رزین در مشهد

یادداشت‌ها

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

امید فدایی
۱۸ فروردین, ۱۴۰۴
0

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

علی بیشه ای
۱۶ فروردین, ۱۴۰۴
0

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

کامبیز مهاجر شجاعی
۱۲ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.