در گفت و گو با برگزارکننده نمایشگاهی مطرح شد؛

ایران آگروفود ۲۰۲۵؛ گردهمایی ۸۷۳ شرکت داخلی و خارجی در تهران - رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ایران آگروفود ۲۰۲۵؛ گردهمایی ۸۷۳ شرکت داخلی و خارجی در تهران

۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۴
در اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته (ایران آگروفود ۲۰۲۵) از تاریخ ۲۹ اردیبهشت تا ۱ خرداد ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود. این رویداد با هدف ارتقاء دانش فنی، توسعه صادرات غیرنفتی و معرفی توانمندی های داخلی، میزبان فعالان داخلی و خارجی این حوزه خواهد بود.​

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی نمایشگاه ایران آگروفود ۲۰۲۵ ، این نمایشگاه به عنوان یکی از مهم ترین رویدادهای تخصصی در حوزه صنایع کشاورزی و غذایی، فرصتی بی نظیر برای معرفی آخرین دستاوردها، فناوری ها و نوآوری های این صنعت فراهم می آورد.

لادن ملکی، قائم مقام مدیرعامل شرکت پالار سامانه و مجری برگزاری این نمایشگاه، به تشریح اهداف، برنامه ها و ویژگی های این دوره از نمایشگاه پرداخته است.​

اهمیت برگزاری نمایشگاه Iran Agrofood را چگونه ارزیابی می کنید؟

بدون تردید مواد غذایی نقشی کلیدی در حیات فردی و مناسبات اجتماعی دارد و از آن جا که رشد تولیدات کشاورزی در کشورمان با تکیه بر دانش فنی و منابع طبیعی خدادادی گسترش یافته، صنایع تبدیلی، بسته بندی و نگهداری مواد غذایی نیز همسو با این رشد، توسعه یافته اند. در این میان، برگزاری نمایشگاه های بین المللی تخصصی به ویژه در این حوزه، بستری ارزشمند برای انتقال فناوری، تبادل اطلاعات و توسعه بازار محسوب می شود. چنین رویدادی می تواند زمینه ساز افزایش سطح کمی و کیفی تولید، تقویت توان صادرات غیرنفتی و معرفی ظرفیت های داخلی به فعالان بین المللی باشد.

هدف اصلی از برگزاری این نمایشگاه چیست؟

ما بر آن هستیم تا از طریق برگزاری این رویداد، سطح فناوری و دانش فنی فعالان حوزه های صنایع غذایی، کشاورزی و ماشین آلات وابسته را ارتقاء دهیم. همچنین معرفی توانمندی های ملی، توسعه صادرات غیرنفتی، ایجاد فرصت برای رقابت سالم بین تولیدکنندگان، آشنایی با آخرین دستاوردهای داخلی و خارجی و برقراری ارتباط مستقیم میان تولیدکننده و متخصص، از اهداف مهم ما در طراحی این نمایشگاه است. رویدادی که هم بستر یادگیری فراهم می کند و هم فضای تعامل تجاری را گسترش می دهد.

نمایشگاه امسال چه موضوعاتی را در بر می گیرد؟

نمایشگاه در سه محور اصلی “ایران فود”، “ایران فودتک” و “ایران آگرو” برگزار خواهد شد. در بخش ایران فود، محصولات غذایی، فرآورده های پروتئینی، صنایع تبدیلی، نوشیدنی ها، کنسروها، خشکبار، ادویه جات، محصولات آردی و فرآورده های روغنی به نمایش درمی آید. بخش ایران فودتک به ماشین آلات صنایع غذایی، تجهیزات بسته بندی و تکنولوژی های نوین اختصاص دارد. ایران آگرو نیز حوزه ماشین آلات و نهاده های کشاورزی را دربرمی گیرد. این تنوع موضوعی باعث می شود طیف وسیعی از فعالان حوزه غذا، کشاورزی و فناوری در این رویداد حضور یابند.

در سی ودومین دوره نمایشگاه بین المللی ایران آگروفود، شاهد حضور گسترده ۷۳۵ شرکت داخلی و ۱۳۸ شرکت خارجی از کشورهای مختلف از جمله اسپانیا، اتریش، امارات متحده عربی، ایتالیا، آلمان، برزیل، ترکیه، چین، روسیه، هند و یونان خواهیم بود.

این نمایشگاه در سالن های ۵، ۶، ۷، ۸-۹، ۱۰، ۱۸، ۲۵، ۲۷، ۳۱A، ۳۱B، ۳۵، ۳۸، ۳۸A، ۳۸B، ۴۰-۴۰A، ۴۱-۴۱B، ۴۴/۱، ۴۴/۲ و فضای باز این سالن ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. تخصیص این سالن ها به بخش های مختلف نمایشگاه، از جمله ایران فود، ایران فودتک، ایران آگرو و ایران فود اینگریڈینتز، به گونه ای طراحی شده است که بازدیدکنندگان بتوانند به راحتی از آخرین دستاوردها و فناوری های مرتبط با صنایع کشاورزی، غذایی و ماشین آلات بازدید کنند.

چه ویژگی هایی این دوره از نمایشگاه را متمایز می کند؟

یکی از ویژگی های برجسته این دوره، حضور هدفمند و برنامه ریزی شده تشکل ها و انجمن های تخصصی از جمله انجمن ملی خرمای ایران و انجمن ارگانیک ایران در قالب غرفه های گروهی و در سالن های اختصاصی است. از سوی دیگر، برپایی پاویون شرکت های دانش بنیان و استارتاپ ها با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی، بر غنای علمی و نوآورانه این رویداد افزوده است. این اتفاق فرصتی عالی برای عرضه ایده های نو، جذب سرمایه گذار و پیوند میان علم و بازار فراهم می آورد.

برای ارتقاء کیفیت بازدیدها چه تمهیداتی اندیشیده اید؟

تمرکز ما بر بازدید تخصصی و مؤثر از سوی مدیران، متخصصان، تولیدکنندگان و تصمیم سازان این صنعت است. در همین راستا، علاوه بر دعوت هدفمند، برنامه ریزی برای نشست های تخصصی، جلسات B۲B و ایجاد فضاهایی برای مذاکرات تجاری انجام شده است. هدف این است که این نمایشگاه تنها یک رویداد نمایشی نباشد، بلکه به یک فضای زنده و تعامل محور تبدیل شود که پیوندهای واقعی میان فعالان صنعت ایجاد کند.

چه پیامی برای فعالان صنعت کشاورزی و غذایی دارید؟

ایران آگروفود ۲۰۲۵ تنها یک نمایشگاه نیست؛ بلکه به عقیده من یک بستر مناسب برای دیده شدن، تبادل تجربه، ورود به بازارهای جدید و توسعه فناوری است. حضور مؤثر فعالان صنعت در این رویداد نه تنها موجب ارتقاء برند و محصولشان می شود، بلکه در تقویت بنیان های اقتصادی و صادراتی کشور نیز نقشی حیاتی خواهد داشت.

 

برچسب ها: انجمن ارگانیک ایرانانجمن ملی خرمای ایرانایران آگروفودبازدیدکننده متخصصرویداد برتررویداد نمایشگاهیسطح یکصنایع غذایی

اخبار مرتبط

برگزاری نشست‌های تخصصی ایران آگروفود ۲۰۲۵ با محوریت صادرات، سلامت و توسعه جهانی صنعت غذا

برگزاری نشست‌های تخصصی ایران آگروفود ۲۰۲۵ با محوریت صادرات، سلامت و توسعه جهانی صنعت غذا

۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۴
آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه آگروفود

آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه آگروفود

۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۴
80 درصد فضای سومین نمایشگاه بتن آماده واگذار شد

80 درصد فضای سومین نمایشگاه بتن آماده واگذار شد

۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۴
اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴
تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴
نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

۲۶ اردیبهشت, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

برگزاری نشست‌های تخصصی ایران آگروفود ۲۰۲۵ با محوریت صادرات، سلامت و توسعه جهانی صنعت غذا

آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه آگروفود

سفر در زمان با پاویون ارتباطات در اکسپو 2025 ژاپن

80 درصد فضای سومین نمایشگاه بتن آماده واگذار شد

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

الگوی موفق در ارتباطات راهبردی نمایشگاهی: عرب هلث

نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

نخستین گزارش سالانه «اکسپو پالس»؛ صدای تازه‌ای از دل صنعت نمایشگاهی ایران

رویدادی مشترک برای بازیگران صنعت پلاستیک، رنگ و رزین در مشهد

یادداشت‌ها

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

امید فدایی
۱۸ فروردین, ۱۴۰۴
0

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

علی بیشه ای
۱۶ فروردین, ۱۴۰۴
0

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

کامبیز مهاجر شجاعی
۱۲ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.