• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا؛ گردهمایی جهانی برای آینده‌ای پایدار

۵ فروردین, ۱۴۰۴
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه خارجی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

اکسپو یا نمایشگاه جهانی (world exposition) یک رویداد بسیار مهم و پر اهمیت در عرصه جهانی است و بسیاری از کارشناسان آن را با المپیک مقایسه می کنند. اکسپو با نمایشگاه های تجاری که اغلب برگزار می شود، متفاوت است و هر 5 سال یکبار برگزار می شوند. نمایشگاه اکسپو رویدادی انتفاعی نیست، بلکه صحنه ای برای نمایش آخرین دستاوردهای فرهنگی،اجتماعی، علمی واقتصادی کشورها و دورنمای توسعه آنها می باشد. دفتر نمايشگاههای بين المللی BIE (Bureau International des Expositions) مديريت نمايشگاه های اکسپو را بر عهده دارد. اکسپو 2025 اوزاکا، کانسای ، ژاپن ، در رده اکسپوهای جهانی است که هر 5 سال یک بار برگزار می گردد.​

نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا از  ۲۴ فروردین تا ۲۱ مهر ۱۴۰۴( ۱۳ آوریل تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۵) در جزیره یومشیما، ژاپن برگزار خواهد شد. این رویداد بین‌المللی با شعار “طراحی جامعه آینده برای زندگی بشر“، میزبان بیش از ۱۷۰ کشور و سازمان‌های بین‌المللی خواهد بود.

 

محورهای اصلی اکسپو ۲۰۲۵ شامل نوآوری در سلامت، فناوری‌های پایدار، اقتصاد دیجیتال و توسعه شهری است. کشورهای شرکت‌کننده از این فرصت برای معرفی پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی خود استفاده خواهند کرد.

 

ژاپن با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، قصد دارد اکسپویی پایدار و سبز برگزار کند که در آن مصرف انرژی بهینه، استفاده از مواد بازیافتی و کاهش آلاینده‌ها از اولویت‌های اصلی خواهد بود.

رسانه‌های بین‌المللی و فعالان اقتصادی سراسر جهان این رویداد را به‌عنوان فرصتی بی‌نظیر برای تعاملات تجاری و همکاری‌های بین‌المللی دنبال می‌کنند.

«فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت چهاردهم، روز شنبه هشتم دی‌ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد: در نتیجه بررسی‌های همه جانبه داخلی درمورد شرایط شرکت در اکسپو ژاپن و محدودیت‌های مربوطه، بنا به نظر متولی موضوع، نهایتا تصمیم بر انصراف در این رویداد جهانی گرفت.

برچسب ها: اکسپو ژاپنرویداد جهانیژاپن

اخبار مرتبط

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

۱۵ خرداد, ۱۴۰۴
کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

۱۵ خرداد, ۱۴۰۴
چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

۱۳ خرداد, ۱۴۰۴
پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

۱۲ خرداد, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

حضور پاویون صنعت ساختمان ایران در شرق آفریقا

پاویون ایتالیا در اوزاکا؛ میراث اصیل و خلاقیت‌های روز دنیا

آغاز روزشماری برای برگزاری بیست و ششمین دوره ایران هلث

یادداشت‌ها

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
0

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

رضا دارابی - کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱ خرداد, ۱۴۰۴
0

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.