• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۱۳ تیر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا؛ گردهمایی جهانی برای آینده‌ای پایدار

۵ فروردین, ۱۴۰۴
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه خارجی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

اکسپو یا نمایشگاه جهانی (world exposition) یک رویداد بسیار مهم و پر اهمیت در عرصه جهانی است و بسیاری از کارشناسان آن را با المپیک مقایسه می کنند. اکسپو با نمایشگاه های تجاری که اغلب برگزار می شود، متفاوت است و هر 5 سال یکبار برگزار می شوند. نمایشگاه اکسپو رویدادی انتفاعی نیست، بلکه صحنه ای برای نمایش آخرین دستاوردهای فرهنگی،اجتماعی، علمی واقتصادی کشورها و دورنمای توسعه آنها می باشد. دفتر نمايشگاههای بين المللی BIE (Bureau International des Expositions) مديريت نمايشگاه های اکسپو را بر عهده دارد. اکسپو 2025 اوزاکا، کانسای ، ژاپن ، در رده اکسپوهای جهانی است که هر 5 سال یک بار برگزار می گردد.​

نمایشگاه جهانی اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا از  ۲۴ فروردین تا ۲۱ مهر ۱۴۰۴( ۱۳ آوریل تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۵) در جزیره یومشیما، ژاپن برگزار خواهد شد. این رویداد بین‌المللی با شعار “طراحی جامعه آینده برای زندگی بشر“، میزبان بیش از ۱۷۰ کشور و سازمان‌های بین‌المللی خواهد بود.

 

محورهای اصلی اکسپو ۲۰۲۵ شامل نوآوری در سلامت، فناوری‌های پایدار، اقتصاد دیجیتال و توسعه شهری است. کشورهای شرکت‌کننده از این فرصت برای معرفی پیشرفت‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی خود استفاده خواهند کرد.

 

ژاپن با بهره‌گیری از فناوری‌های پیشرفته، قصد دارد اکسپویی پایدار و سبز برگزار کند که در آن مصرف انرژی بهینه، استفاده از مواد بازیافتی و کاهش آلاینده‌ها از اولویت‌های اصلی خواهد بود.

رسانه‌های بین‌المللی و فعالان اقتصادی سراسر جهان این رویداد را به‌عنوان فرصتی بی‌نظیر برای تعاملات تجاری و همکاری‌های بین‌المللی دنبال می‌کنند.

«فاطمه مهاجرانی» سخنگوی دولت چهاردهم، روز شنبه هشتم دی‌ماه ۱۴۰۳ اعلام کرد: در نتیجه بررسی‌های همه جانبه داخلی درمورد شرایط شرکت در اکسپو ژاپن و محدودیت‌های مربوطه، بنا به نظر متولی موضوع، نهایتا تصمیم بر انصراف در این رویداد جهانی گرفت.

برچسب ها: اکسپو ژاپنرویداد جهانیژاپن

اخبار مرتبط

تعویق برگزاری بیست و دومین نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز

ابلاغیه جدید سازمان توسعه تجارت ایران: نمایشگاههای استانی فعال می مانند

۱۰ تیر, ۱۴۰۴
پاویون ایرلند در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: موسیقی، رقص و پیوند میان ملت‌ها

پاویون ایرلند در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: موسیقی، رقص و پیوند میان ملت‌ها

۹ تیر, ۱۴۰۴
تاریخ جدید برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز تعیین شد

تاریخ جدید برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز تعیین شد

۸ تیر, ۱۴۰۴
طعم پاویون اسپانیا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن

طعم پاویون اسپانیا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن

۷ تیر, ۱۴۰۴
پاویون امارات متحده عربی با نمادهای فرهنگی و فناوری، در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

پاویون امارات متحده عربی با نمادهای فرهنگی و فناوری، در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

۴ تیر, ۱۴۰۴
پاویون صربستان در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: یک جامعه ی بازی‌محور

پاویون صربستان در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: یک جامعه ی بازی‌محور

۲ تیر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

ابلاغیه جدید سازمان توسعه تجارت ایران: نمایشگاههای استانی فعال می مانند

پاویون ایرلند در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: موسیقی، رقص و پیوند میان ملت‌ها

تاریخ جدید برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز تعیین شد

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

طعم پاویون اسپانیا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن

پاویون امارات متحده عربی با نمادهای فرهنگی و فناوری، در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

پاویون صربستان در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: یک جامعه ی بازی‌محور

نگاهی به پاویون کویت در اکسپوی ۲۰۲۵ اوزاکا

درخشش منطقه کانسای در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک اصفهان به تعویق افتاد

یادداشت‌ها

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

ایمان بازیگران، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومي ايران
۷ تیر, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

ایمان بازیگران _ مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومی ایران
۱۸ خرداد, ۱۴۰۴
2

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
2

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.