• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۳۰ اردیبهشت, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آغاز سال نمایشگاهی ۱۴۰۴ با بزرگترین رویداد صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی ایران

۲۱ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از ۲۱ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری در حوزه شوینده، آرایشی و بهداشتی، میزبان شرکت‌های داخلی و خارجی خواهد بود که جدیدترین محصولات، نوآوری‌ها و فناوری‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرصتی طلایی برای فعالان صنعت

این نمایشگاه بستری مناسب برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان، تأمین‌کنندگان و فعالان صنعت است. حضور برندهای مطرح داخلی و خارجی، نمایش تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

اهداف نمایشگاه: معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی،  ایجاد فرصت‌های صادراتی و توسعه بازارهای بین‌المللی،  تعامل مستقیم تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان با مصرف‌کنندگان و فعالان صنعت و  ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای کیفیت و بهره‌وری در این حوزه می باشد.

 

با توجه به اهمیت روزافزون این صنعت در زندگی روزمره و اقتصاد کشور، این نمایشگاه بستری مناسب برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و ارتقای سطح کیفی تولیدات داخلی خواهد بود.

این دوره از نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۵,۹۰۰ متر مربع فضای مفید برگزار می‌شود و ۲۵۱ شرکت داخلی و ۵۷ شرکت خارجی از ۱۴ کشور در آن حضور خواهند داشت. کشورهای شرکت‌کننده در این رویداد شامل: آرژانتین، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، انگلستان، بلژیک، ترکیه، چین، سوئیس، فرانسه، فنلاند، هند، هلند و یونان هستند که نوآوری‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی ارائه خواهند کرد.

گروه‌های کالایی حاضر در نمایشگاه شامل: محصولات شوینده، پاک‌کننده، سلولزی و مواد اولیه مرتبط، محصولات آرایشی و بهداشتی، رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان و ناخن، محصولات محافظتی کودک، اسانس‌ها، مکمل‌ها و مواد اولیه واسطه‌ای، لوازم آرایشگری، آرایشگاهی و کلینیک‌های زیبایی، خوشبوکننده هوا، حشره‌کش، واکس و مواد اولیه مرتبط، محصولات ماساژ و اسپا، تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزر درمانی، کلینیک‌های زیبایی، بهداشتی و خدمات مشاوره‌ای، تشکل‌های مرتبط، مراکز علمی، تحقیقاتی و نشریات تخصصی، ماشین‌آلات پرکن، بسته‌بندی، ظروف، دستگاه‌های نظافتی و قطعات وابسته خواهد بود.

این نمایشگاه فرصت بی‌نظیری برای ارتباطات تجاری، آشنایی با فناوری‌های نوین و توسعه بازارهای صادراتی خواهد بود.

برچسب ها: سطح یکگروه کالایینشست تخصصینمایشگاه آرایشی، بهداشتینمایشگاه تهران

اخبار مرتبط

برگزاری نشست‌های تخصصی ایران آگروفود ۲۰۲۵ با محوریت صادرات، سلامت و توسعه جهانی صنعت غذا

برگزاری نشست‌های تخصصی ایران آگروفود ۲۰۲۵ با محوریت صادرات، سلامت و توسعه جهانی صنعت غذا

۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۴
آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه آگروفود

آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه آگروفود

۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۴
سفر در زمان با پاویون ارتباطات در اکسپو 2025 ژاپن

سفر در زمان با پاویون ارتباطات در اکسپو 2025 ژاپن

۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۴
80 درصد فضای سومین نمایشگاه بتن آماده واگذار شد

80 درصد فضای سومین نمایشگاه بتن آماده واگذار شد

۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۴
اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴
تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

برگزاری نشست‌های تخصصی ایران آگروفود ۲۰۲۵ با محوریت صادرات، سلامت و توسعه جهانی صنعت غذا

آغاز به کار سی و دومین نمایشگاه آگروفود

سفر در زمان با پاویون ارتباطات در اکسپو 2025 ژاپن

80 درصد فضای سومین نمایشگاه بتن آماده واگذار شد

اطلاعیه کمیته علمی و فناوری نمایشگاه ایرانتکس ۱۴۰۴ منتشر شد

تهران در تب و تاب آماده‌سازی بزرگ‌ترین رویداد غذایی ایران

الگوی موفق در ارتباطات راهبردی نمایشگاهی: عرب هلث

نمایش آینده‌ساز کره جنوبی در اکسپو ۲۰۲۵ اوساکا

نخستین گزارش سالانه «اکسپو پالس»؛ صدای تازه‌ای از دل صنعت نمایشگاهی ایران

رویدادی مشترک برای بازیگران صنعت پلاستیک، رنگ و رزین در مشهد

یادداشت‌ها

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

امید فدایی
۱۸ فروردین, ۱۴۰۴
0

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

علی بیشه ای
۱۶ فروردین, ۱۴۰۴
0

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

نمایشگاه‌های استانی؛ پیشران توسعه و دسترسی عادلانه به صنعت

کامبیز مهاجر شجاعی
۱۲ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.