• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۲۷ تیر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

مهمترین نظرسنجی صنعت نمایشگاهی کشور آغاز شد

۲۳ فروردین, ۱۴۰۴
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

جشن روز جهانی نمایشگاه امسال در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

پس از چندین ماه تحقیق و بررسی دقیق، پرسشنامه‌ای جامع برای جمع‌آوری نظرات فعالان و متخصصان صنعت نمایشگاهی کشور طراحی و منتشر شد هر چند که می دانیم علیرغم همه تلاش هایی که تیم تحقیق انجام داده، به طور قطع مواردی از قلم افتاده یا کسری‌هایی وجود دارد.

هدف از این نظرسنجی شناسایی چالش‌ها و دغدغه‌های موجود در صنعت نمایشگاهی و ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر تجربیات و نظرات فعالان این حوزه است.

فرآیند طراحی این پرسشنامه شامل مراحل مختلفی از جمله مطالعه گزارش‌های مکتوب، جستجو در اینترنت، و مصاحبه با پیشگامان و فعالان صنعت نمایشگاهی بود. پس از جمع‌آوری اطلاعات و دسته‌بندی مسائل، پرسشنامه‌ای اولیه طراحی شد که به تایید و بازبینی گروهی از خبرگان رسید. پس از انجام بررسی‌های فنی و آماری، پرسشنامه نهایی آماده انتشار شد.

تمامی فعالان و ذینفعان صنعت نمایشگاهی می‌توانند با مراجعه به این لینک [لینک به پرسشنامه] نظرات خود را در این نظرسنجی ثبت کنند.

پرسشنامه‌ای که هم‌اکنون در دسترس عموم قرار دارد فرصتی است تا فعالان این صنعت نظرات خود را درباره چالش‌ها و مسائل موجود بیان کنند. این نظرسنجی به‌ویژه برای کسانی که در زمینه‌های مختلف صنعت نمایشگاهی فعالیت دارند، از جمله مدیران سایت های نمایشگاهی، برگزارکنندگان نمایشگاهها و رویدادهای داخلی و خارجی، تامین کنندگان انواع خدمات به ویژه غرفه سازان، فعالان و مشاوران بازاریابی، تبلیغات، برند و روابط عمومی، تشکل های صنفی و بدنه تصمیم گیر و کارشناس در دولت، فرصت مهمی است تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند تا تصویری همه جانبه از چالش ها و فرصت ها ترسیم شود.

هدف نهایی از این پروژه، کمک به ایجاد یک نقشه‌راه عملیاتی برای بهبود و پیشرفت صنعت نمایشگاهی کشور است. این نقشه‌راه بر اساس داده‌ها و بازخوردهایی که از فعالان صنعت جمع‌آوری خواهد شد، طراحی خواهد شد تا مشکلات موجود شناسایی و راه‌حل‌هایی مؤثر برای آن‌ها ارائه شود.

قرار است نتایج این نظرسنجی، همزمان با روز جهانی نمایشگاهها، در رویدادی نتیجه محور  که به همین مناسبت در مرکز نمایشگاهی اصفهان برگزار می‌شود منتشر گردد.

تمامی فعالان و ذینفعان صنعت نمایشگاهی می‌توانند با مراجعه به این لینک [لینک به پرسشنامه] نظرات خود را در این نظرسنجی ثبت کنند.

برچسب ها: رویداد نمایشگاهیصنعت نمایشگاهینظرسنجینمایشگاه اصفهان

اخبار مرتبط

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

۲۶ تیر, ۱۴۰۴
آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

۲۶ تیر, ۱۴۰۴
قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

۲۵ تیر, ۱۴۰۴
اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

۲۵ تیر, ۱۴۰۴
پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

۲۴ تیر, ۱۴۰۴
فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

۲۴ تیر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

پاویون ایالات متحده در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن؛ تجربه‌ای زنده از فرهنگ، موسیقی و طعم‌ها

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

نمایش شکوه در آسمان اکسپو 2025 اوزاکا

نهمین رویداد بین‌المللی شیلات و آبزیان (IFEX 2025) در نمایشگاه تهران برگزار می‌شود

از نخلستان تا نمایشگاه؛ بوشهر صحنه نمایش توانمندی‌های خرمای ایران

یادداشت‌ها

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

ایمان بازیگران، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومي ايران
۷ تیر, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

ایمان بازیگران _ مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومی ایران
۱۸ خرداد, ۱۴۰۴
2

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
2

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.