• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
۲۸ آبان, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اهمیت رسانه ها در ارتقاء صنعت نمایشگاهی

شاهرخ مدرس -  پیشکسوت صنعت نمایشگاهی

۸ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, یادداشت
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

نمایشگاه ها بویژه نمایشگاه های بین ا لمللی و جهانی، جدا از اهداف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری و تاثیراتی که در ارتقا سطح دانش و بینش عموم مردم جهان دارند، خود هدف رسانه های تخصصی نمایشگاهی قرار میگیرند و از جنبه های مختلف ارزیابی میشوند. ارزیابی رسانه ای نمایشگاه ها با توجه به عمق کاربردها و تاثیرات جهانی اینگونه رویداد ها، کار ساده ای نیست و گاهی اوقات تاثیرات و عمق تغییرات مثبتی که در جوامعی که آنها را برگزار میکنند آنچنان کارساز است که اثرات نامحسوس آنها سال ها بعد نمایان میشود.

برآورد کاربردهای نمایشگاهی با توجه به پیچیده بودن ساختار نمایشگاه ها کار دشواری است.، بهمین دلیل گاهی اوقات خبرنگاران رسانه ای مرتبط با نمایشگاه ها، برآوردهای اشتباهی از اثر گذاری های نمایشگاهی دارند و گاهی دیگر بدلیل وجود پاره ای از مشکلات، و اعمال برخی از بی توجهی ها بصورتی منفی در مقابل بعضی از نمایشگاه ها جبهه میگیرند در حالیکه از دیدگاه نویسنده، قضاوت باید به کمک بعد چهارم و چند وجهی باشد تا تاثیر عمیقی روی علاقمندان اینگونه رویدادها داشته باشد. برداشت دقیق از برگزاری رویدادها باعث میشود عوامل برپایی نمایشگاه ها اعم از صاحبان سایت های نمایشگاهی، برگزارکنندگان، شرکت کنندگان، بازدیدکنندگان و سارندگان غرفه ها به وظایف خود در سطح بین ا لمللی دقیق تر توجه کنند.                   

فعالیت های رسانه ای نمایشگاه ها در جمهوری اسلامی ایران از حدود یازده سال پیش و با تلاش های در خور تحسین جناب میلاد محمدی و در روزنامه صمت آغاز شد و یکی از عوامل معرفی شرکت نمایشگاه های بین ا لمللی جمهوری اسلامی ایران بعنوان طراح روز جهانی نمایشگاه ها خود ایشان بودند.، البته در خرداد ماه 1403 و در ارتباط با روز جهانی نمایشگاه ها، صرفا جناب حمید شهابیان اظهار لطف فرمودند، منظورم این است که هر حرکت مثبت رسانه ای در ذهن طرف های مقابل برای همیشه ثبت خواهد شد.                                    

موضوع مهم دیگری که اینجانب عمیقا به آن فکر میکنم، بین المللی شدن فعالیت های گروه خبرنگاران رسانه ای نمایشگاهی است، بدین معنی که یکی از دوستان رسانه ای از سوی اتحادیه رسانه ها به یکی از چند نمایشگاه بین المللی  مطرح در جهان اعزام شود و طی چند روز گزارشی از همه جزییات نمایشگاه مورد بازدید را در مطبوعات کشور منعکس نماید و از این طریق میزان شرکت کنندگان داخلی را در آنگونه نمایشگاه ها افزایش دهد و بسهم خود صادرات کالاهای غیر نفتی کشور را به بالاترین سطح ممکن برساند.

با آرزوی موفقیت دوستان ارجمند و ارتقا سطح فعالیت های رسانه ای نمایشگاهی و افزایش تاثیر گذار نوشته های رسانه ای در صنعت نمایشگاهی در داخل کشور عزیزمان.                                 

 

 

                         

برچسب ها: رسانه تخصصیرویدا برتررویداد نمایشگاهیصنعت نمایشگاهییادداشت تخصصی

اخبار مرتبط

برگزاری تخصصی ترین رویداد صنایع وابسته کفش ایران در شهر آفتاب

برگزاری تخصصی ترین رویداد صنایع وابسته کفش ایران در شهر آفتاب

۲۷ آبان, ۱۴۰۴
مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

۲۶ آبان, ۱۴۰۴
صنعت نمایشگاهی باید از «ویترین» به «مرکز اندیشه‌ورزی اقتصاد» تبدیل شود

صنعت نمایشگاهی باید از «ویترین» به «مرکز اندیشه‌ورزی اقتصاد» تبدیل شود

۲۲ آبان, ۱۴۰۴
بوشهر میزبان میز ملی خرما با حضور قائم‌مقام وزیر صمت

بوشهر میزبان میز ملی خرما با حضور قائم‌مقام وزیر صمت

۲۱ آبان, ۱۴۰۴
نمایشگاه بین المللی خرما در بوشهر آغاز بکار کرد

نمایشگاه بین المللی خرما در بوشهر آغاز بکار کرد

۲۰ آبان, ۱۴۰۴
برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

۱۹ آبان, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

نمایشگاه تجارت ایران و ترکیه؛ دریچه‌‌ای تازه به بازار منطقه‌‌ای

برگزاری تخصصی ترین رویداد صنایع وابسته کفش ایران در شهر آفتاب

حضور هیئت‌های خرید خارجی برای اولین بار در نمایشگاه هورکا

میزبانی ارومیه از هیأت‌های تجاری بین‌المللی در شانزدهمین نمایشگاه کشاورزی

برگزاری پنجمین نمایشگاه ایران‌ژئو و بیست‌ونهمین همایش ملی مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی

ویدئو / نمایشگاه بین‌المللی فرش و کف‌پوش عربستان ۲۰۲۵ در ریاض افتتاح شد

حضور هیأت ایرانی به ریاست وزیر دفاع در بزرگ‌ترین نمایشگاه صنایع هوایی دبی

ایران متافو؛ پنجمین رویداد بزرگ جهان با مشارکت ۷۲۳ شرکت از ۱۳ کشور

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

جهش کیفی در صنعت ساختمان قم؛ رکورد مشارکت و حضور هیئت خارجی در نوزدهمین دوره

یادداشت‌ها

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

محمد علوی - استراتژیست تجربه | پژوهشگر تحول دیجیتال
۲۶ آبان, ۱۴۰۴
0

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

صالح سپاسدار – مدیرعامل شرکت بانیان امید و برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین
۱۹ آبان, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

نگاهی تاریخی به ریشه‌های نظام‌های ارتباطی و اجتماعی در ایران باستان

ايمان بازيگران، مدير ارتباطات گروه صنعتي ظريف مصور
۸ آبان, ۱۴۰۴
0

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

کیومرث فتح الله کرمانشاهی - کارشناس و فعال در حوزه تجارت بین الملل
۲۹ مهر, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.