• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آغاز سال نمایشگاهی ۱۴۰۴ با بزرگترین رویداد صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی ایران

۲۱ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از ۲۱ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری در حوزه شوینده، آرایشی و بهداشتی، میزبان شرکت‌های داخلی و خارجی خواهد بود که جدیدترین محصولات، نوآوری‌ها و فناوری‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرصتی طلایی برای فعالان صنعت

این نمایشگاه بستری مناسب برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان، تأمین‌کنندگان و فعالان صنعت است. حضور برندهای مطرح داخلی و خارجی، نمایش تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

اهداف نمایشگاه: معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی،  ایجاد فرصت‌های صادراتی و توسعه بازارهای بین‌المللی،  تعامل مستقیم تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان با مصرف‌کنندگان و فعالان صنعت و  ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای کیفیت و بهره‌وری در این حوزه می باشد.

 

با توجه به اهمیت روزافزون این صنعت در زندگی روزمره و اقتصاد کشور، این نمایشگاه بستری مناسب برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و ارتقای سطح کیفی تولیدات داخلی خواهد بود.

این دوره از نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۵,۹۰۰ متر مربع فضای مفید برگزار می‌شود و ۲۵۱ شرکت داخلی و ۵۷ شرکت خارجی از ۱۴ کشور در آن حضور خواهند داشت. کشورهای شرکت‌کننده در این رویداد شامل: آرژانتین، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، انگلستان، بلژیک، ترکیه، چین، سوئیس، فرانسه، فنلاند، هند، هلند و یونان هستند که نوآوری‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی ارائه خواهند کرد.

گروه‌های کالایی حاضر در نمایشگاه شامل: محصولات شوینده، پاک‌کننده، سلولزی و مواد اولیه مرتبط، محصولات آرایشی و بهداشتی، رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان و ناخن، محصولات محافظتی کودک، اسانس‌ها، مکمل‌ها و مواد اولیه واسطه‌ای، لوازم آرایشگری، آرایشگاهی و کلینیک‌های زیبایی، خوشبوکننده هوا، حشره‌کش، واکس و مواد اولیه مرتبط، محصولات ماساژ و اسپا، تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزر درمانی، کلینیک‌های زیبایی، بهداشتی و خدمات مشاوره‌ای، تشکل‌های مرتبط، مراکز علمی، تحقیقاتی و نشریات تخصصی، ماشین‌آلات پرکن، بسته‌بندی، ظروف، دستگاه‌های نظافتی و قطعات وابسته خواهد بود.

این نمایشگاه فرصت بی‌نظیری برای ارتباطات تجاری، آشنایی با فناوری‌های نوین و توسعه بازارهای صادراتی خواهد بود.

برچسب ها: سطح یکگروه کالایینشست تخصصینمایشگاه آرایشی، بهداشتینمایشگاه تهران

اخبار مرتبط

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

۱۵ خرداد, ۱۴۰۴
کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

۱۵ خرداد, ۱۴۰۴
چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

۱۳ خرداد, ۱۴۰۴
پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

۱۲ خرداد, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

حضور پاویون صنعت ساختمان ایران در شرق آفریقا

پاویون ایتالیا در اوزاکا؛ میراث اصیل و خلاقیت‌های روز دنیا

آغاز روزشماری برای برگزاری بیست و ششمین دوره ایران هلث

یادداشت‌ها

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
0

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

رضا دارابی - کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱ خرداد, ۱۴۰۴
0

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.