• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۱۷ خرداد, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۴؛ ویترین فناوری تجهیزات پزشکی ایران در مسیر صادرات

۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه, نمایشگاه داخلی
1
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

بیست‌وششمین دوره نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، دارویی و آزمایشگاهی (ایران‌هلث ۱۴۰۴) با حضور بیش از ۵۸۰ شرکت داخلی و بین‌المللی از ۱۸ تا ۲۱ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

در این دوره از نمایشگاه، از میان بیش از ۱۲۰۰ شرکت متقاضی، تنها نیمی موفق به حضور در فضای نمایشگاهی بالغ بر ۳۸ هزار مترمربع در قالب ۱۲ سالن شده‌اند. این آمار، از استقبال چشمگیر و رشد کمی و کیفی این رویداد حکایت دارد.

سالنهای تحت پوشش این رویداد شامل:44(a,b) ,41 ,40 ,38b ,38a ,38 ,35 ,31(A,B) ,18 می باشد.

 

به گفته دکتر مهدی صفاری‌نیا، رئیس پارک فناوری سلامت پردیس و راهبر این رویداد، بیش از ۳۵ نشست تخصصی، فناوری و مذاکرات تجاری در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد که تمرکز آن‌ها بر پیوند میان حوزه‌های دولتی، خصوصی، دانشگاهی و فناورانه است. وی همچنین از حضور ۱۰۰ هیات تجاری و فناور از ۲۰ کشور جهان با همکاری سازمان تعاملات بین‌المللی معاونت علمی ریاست‌جمهوری خبر داد.

یکی از بخش‌های شاخص این دوره، پاویون اختصاصی ایرانیان خارج از کشور است که با حضور ۱۸ شرکت دانش‌بنیان تأسیس‌شده توسط نخبگان بازگشته به کشور، فعالیت می‌کند.

 

دکتر صفاری‌نیا با اشاره به سهم ۱.۵ میلیارد دلاری تجهیزات پزشکی ساخت ایران در بازار داخلی، ایران‌هلث را بستری مهم برای توسعه صادرات این محصولات دانست و گفت: «تجهیزات پزشکی ایرانی با قیمت مناسب، فناوری پیشرفته و خدمات پس از فروش قابل‌اعتماد، می‌توانند جایگاه ایران را در بازار منطقه و فراتر از آن ارتقا دهند.»

برچسب ها: ایران هلثایران هلث 1404نمایشگاه تهران

اخبار مرتبط

سمفونی همدلی در اصفهان نواخته شد

سمفونی همدلی در اصفهان نواخته شد

۱۷ خرداد, ۱۴۰۴
پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

۱۵ خرداد, ۱۴۰۴
کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

۱۵ خرداد, ۱۴۰۴
چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

۱۳ خرداد, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

سمفونی همدلی در اصفهان نواخته شد

نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۴؛ ویترین فناوری تجهیزات پزشکی ایران در مسیر صادرات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

حضور پاویون صنعت ساختمان ایران در شرق آفریقا

یادداشت‌ها

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
2

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

رضا دارابی - کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱ خرداد, ۱۴۰۴
0

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.