• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۱۰ تیر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

از تهران تا کلن؛ نشست تخصصی برای حضور مؤثر ایران در آنوگا ۲۰۲۵

۳۱ اردیبهشت, ۱۴۰۴
در اخبار, نمایشگاه خارجی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

در حاشیه سی‌ودومین نمایشگاه ایران آگروفود 1404، نشست تخصصی آشنایی با نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی آنوگا ۲۰۲۵ برگزار شد. این نشست با استقبال گسترده فعالان صنعت غذا و نوشیدنی همراه بود و فرصتی برای تبادل نظر و آشنایی با بزرگ‌ترین رویداد جهانی این حوزه فراهم کرد.

 

در ابتدای نشست، نادر رشیدی، مدیر نمایشگاه‌های خارجی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، به معرفی نمایشگاه آنوگا پرداختند و گزارشی از این رویداد دو سالانه، سال ۲۰۲۳ ارائه کردند. ایشان بر اهمیت حضور ایران در این نمایشگاه تأکید کردند و به نقش آن در توسعه صادرات غیرنفتی کشور اشاره نمودند. وی همچنین از ارائه بسته حمایتی ۳۰۰ میلیون تومانی برای هر مشارکت کنننده توسط شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی تهران جهت تسهیل حضور فعالان این صنعت خبر داد.

 

در ادامه، حاج کاظمیان، رئیس پویش ملی صادرات ایران، به اهمیت نمایشگاه آنوگا و تأثیر آن بر برندینگ بین‌المللی صنایع غذایی ایران پرداختند. ایشان به سؤالات حاضران پاسخ دادند و بر لزوم برنامه‌ریزی دقیق برای حضور مؤثر در این رویداد تأکید کردند. و در عین حال به چالش‌هایی چون ضعف در زنجیره تأمین، نبود شناخت دقیق از بازارهای هدف و لزوم حضور هدفمند شرکت‌های ایرانی اشاره داشتند.

 

نمایشگاه آنوگا ۲۰۲۵ از تاریخ ۱۲ تا ۱۶ مهر ۱۴۰۴ (۴ تا ۸ اکتبر ۲۰۲۵) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد. این نمایشگاه یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین رویدادهای جهانی در حوزه صنایع غذایی و نوشیدنی است که هر دو سال یک‌بار برگزار می‌شود و میزبان هزاران شرکت‌کننده و بازدیدکننده از سراسر جهان است.

حضور ایران در این نمایشگاه، فرصتی بی‌نظیر برای معرفی توانمندی‌های صنایع غذایی کشور و توسعه بازارهای صادراتی محسوب می‌شود. برگزاری این نشست در حاشیه نمایشگاه ایران آگروفود، گامی مؤثر در جهت آمادگی هرچه بیشتر شرکت‌های ایرانی برای حضور در آنوگا ۲۰۲۵ بود.

مسئولیت پاویون جمهوری اسلامی ایران در این رویداد بین المللی، بعهده شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران می باشد.

برچسب ها: آلمانآنوگاصنایع غذایینمایشگاه کلن آلماننوشیدنی

اخبار مرتبط

تعویق برگزاری بیست و دومین نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز

ابلاغیه جدید سازمان توسعه تجارت ایران: نمایشگاههای استانی فعال می مانند

۱۰ تیر, ۱۴۰۴
پاویون ایرلند در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: موسیقی، رقص و پیوند میان ملت‌ها

پاویون ایرلند در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: موسیقی، رقص و پیوند میان ملت‌ها

۹ تیر, ۱۴۰۴
طعم پاویون اسپانیا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن

طعم پاویون اسپانیا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن

۷ تیر, ۱۴۰۴

نگاهی به پاویون کویت در اکسپوی ۲۰۲۵ اوزاکا

۱ تیر, ۱۴۰۴
درخشش منطقه کانسای در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

درخشش منطقه کانسای در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

۲۸ خرداد, ۱۴۰۴
برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک اصفهان به تعویق افتاد

برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک اصفهان به تعویق افتاد

۲۷ خرداد, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

ابلاغیه جدید سازمان توسعه تجارت ایران: نمایشگاههای استانی فعال می مانند

پاویون ایرلند در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: موسیقی، رقص و پیوند میان ملت‌ها

تاریخ جدید برگزاری بیست و دومین دوره نمایشگاه فولاد و متالورژی تبریز تعیین شد

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

طعم پاویون اسپانیا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن

پاویون امارات متحده عربی با نمادهای فرهنگی و فناوری، در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

پاویون صربستان در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن: یک جامعه ی بازی‌محور

نگاهی به پاویون کویت در اکسپوی ۲۰۲۵ اوزاکا

درخشش منطقه کانسای در اکسپوی ۲۰۲۵ ژاپن

برگزاری هفدهمین نمایشگاه صنعت نساجی و پوشاک اصفهان به تعویق افتاد

یادداشت‌ها

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

ایمان بازیگران، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومي ايران
۷ تیر, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

ایمان بازیگران _ مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومی ایران
۱۸ خرداد, ۱۴۰۴
2

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
2

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.