رسانه های تخصصی، عامل پایداری و تأثیرگذاری نمایشگاهها
در دنیای امروز، نمایشگاهها نهتنها بهعنوان یک پلتفرم بازاریابی استراتژیک شناخته میشوند، بلکه نقشی کلیدی در توسعه اقتصادی، دیپلماسی تجاری،...
در دنیای امروز، نمایشگاهها نهتنها بهعنوان یک پلتفرم بازاریابی استراتژیک شناخته میشوند، بلکه نقشی کلیدی در توسعه اقتصادی، دیپلماسی تجاری،...
هفتمین نمایشگاه پارچه، نخ و لوازم جانبی نساجی با همکاری اتحادیه صادرکنندگان نساجی استانبول (ITHIB) و اتاق بازرگانی استانبول (ICOC)...
صنعت نمایشگاهی به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در توسعه اقتصاد، تجارت و فرهنگ نقش بیبدیلی در تقویت تعاملات حرفهای،...
نمایشگاه GreenTech 2025، یکی از رویدادهای برتر صنعت باغبانی و فناوریهای گلخانهای، از تاریخ 20 تا 22 خرداد 1404 (۱۰...
هفدهمین دوره نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی، پوشاک، ماشینآلات و صنایع وابسته اصفهان، با شعار «اصالت و نوآوری» از تاریخ ۳...
هورکا به عنوان یک اصطلاح تجاری در صنعت خدمات غذایی یا شرکتهای فعال در این زمینه ها بکار برده میشود...
برگزاری نمایشگاههای تجاری و مشارکت در این رویدادها قدمتی چند صدساله داشته و در دهه های اخیر و با رشد...
اعزام هیأت تجاری به نمایشگاه بین المللی کالا و تجهیزات صنعت نساجی قزاقستان- آلماتی در فروردین ماه ۱۴۰۴ در یکصد...
درخواست مجوز برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بینالمللی موادغذایی عربستان سعودی - ریاض در اردیبهشت ۱۴۰۴ در یکصد...
نمایشگاه FOTEG استانبول فرصتی عالی برای آشنایی با مواد افزودنی با کیفیت بالا برای تولید غذای بهتر و آگاهی از...