مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند
در سینما ما با «تماشاگر» روبهرو هستیم، در نمایشگاه یا رویداد با «بازدیدکننده» یا «شرکتکننده». در سینما، تقریبا همه چیز...
در سینما ما با «تماشاگر» روبهرو هستیم، در نمایشگاه یا رویداد با «بازدیدکننده» یا «شرکتکننده». در سینما، تقریبا همه چیز...
امسال، در حالی بیستوپنجمین دوره نمایشگاه بینالمللی رنگ، رزین، پوششهای صنعتی، مواد کامپوزیت و صنعت آبکاری ایران برگزار میشود که...
در تاریخ ارتباطات، معمولاً به دوران مدرن و ظهور رسانهها اشاره میشود، اما مفهوم «مدیریت ارتباطات انسانی» سابقهای بهمراتب کهنتر...
در سال ۱۳۷۶ و با هدف تقدیر از تلاشهای صادرکنندگان و ارتقای جایگاه صادرات در اقتصاد کشور، روز ملّی صادرات...
نوزدهمین دوره نمایشگاه بینالمللی معدن، صنایع معدنی، ماشینآلات و تجهیزات معدن، راهسازی و صنایع وابسته، به عنوان برجستهترین و گستردهترین...
در جهان ارتباطات، گاه یک جمله یا یک تصمیم فردی، قدرتی بیش از هر کمپین تبلیغاتی پیدا میکند. وصیت استاد...
رونق تجارت فرش دستباف مهمترین حلقه برای ادامه حیات تولید زیباترین هنر صنعت ایران زمین یعنی فرش دستباف است. تنها...
در هر دورهای، چالشها و بحرانها بخش جداییناپذیر مسیر توسعهاند؛ اما آنچه اهمیت دارد، واکنش فعالان هر صنعت و عزم...
در روزهایی که آسمان خاکستریست، زمین بیقرار است، و افقها پر از احتمال، چیزی فراتر از خبر، بیش از تحلیل،...
نمایشگاه، تنها یک رخداد اقتصادی یا فرهنگی نیست؛ تجلی یک جامعه است در قامت یک رویداد. آنجا که چهرهها و...