• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
۳۰ آذر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ایرانتکس و ایران‌مُد ۱۴۰۴؛ ویترین فناوری‌های نوین صنعت نساجی و پوشاک ایران

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
در نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

نمایشگاه‌های بین‌المللی ایرانتکس و ایران‌مُد ۱۴۰۴ با تمرکز بر فناوری‌های نوین، بهره‌وری و توسعه پایدار، از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شوند؛ رویدادی که با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی، فرصتی راهبردی برای توسعه صادرات و ارتقای جایگاه صنعت نساجی و پوشاک ایران فراهم می‌کند.

سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات نساجی، مواد اولیه و منسوجات خانگی (ایرانتکس) و سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی پوشاک ایران (ایران‌مُد) امسال با محوریت فناوری‌های نوین، افزایش بهره‌وری و توسعه تولید پایدار برگزار می‌شوند.

در این دو رویداد تخصصی، بیش از ۲۴۰ شرکت تولیدکننده داخلی و خارجی از ایران و ۱۱ کشور جهان از جمله آلمان، ایتالیا، چین، ترکیه، اسپانیا، هلند، هند، کره جنوبی، تایوان، مالزی و امارات متحده عربی حضور دارند و تازه‌ترین محصولات، ماشین‌آلات و فناوری‌های صنعت نساجی و پوشاک را عرضه می‌کنند.

ایرانتکس و ایران‌مُد بستری حرفه‌ای برای تعامل فعالان صنعت، هیئت‌های تجاری خارجی و سرمایه‌گذاران فراهم کرده‌اند. هیئت‌هایی از کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز با هدف توسعه همکاری‌های تجاری و صادراتی در این نمایشگاه‌ها حضور خواهند داشت.

طیف محصولات ارائه‌شده شامل ماشین‌آلات نساجی، تجهیزات دوخت و برش، ماشین‌های گلدوزی، مواد اولیه، منسوجات خانگی، پارچه‌ها و کالکشن‌های متنوع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه و اکسسوری است. تمرکز ویژه این دوره بر فناوری‌هایی نظیر چاپ دیجیتال پارچه، اتوماسیون خطوط تولید، هوشمندسازی و پارچه‌های نوآورانه با هدف کاهش ضایعات و افزایش بهره‌وری است.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی، سمینارهای تخصصی و نشست‌های علمی‌ـ‌تجاری در حوزه فناوری‌های نوین نساجی، مدیریت زنجیره تأمین و استانداردهای صادراتی، از دیگر بخش‌های جانبی این رویدادها به شمار می‌رود.

نمایشگاه‌های ایرانتکس و ایران‌مُد را می‌توان فرصتی مؤثر برای انعقاد قراردادهای B2B، انتقال فناوری، توسعه صادرات، جذب سرمایه‌گذاری و تقویت رقابت‌پذیری جهانی صنعت نساجی و پوشاک ایران دانست.

این دو نمایشگاه از ۱۲ تا ۱۵ دی‌ماه ۱۴۰۴ هر روز از ساعت ۸ تا ۱۶ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان و فعالان این صنعت هستند.

برچسب ها: ایرانتکس 1404ایران‌مُدنمایشگاه صنعت نساجی

اخبار مرتبط

حمایت ملی از اکسپو خوزستان؛ تأکید رئیس سازمان توسعه تجارت بر برگزاری باشکوه

حمایت ملی از اکسپو خوزستان؛ تأکید رئیس سازمان توسعه تجارت بر برگزاری باشکوه

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی حسابداری و مدیریت مالی کشور در بهمن ۱۴۰۴

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی حسابداری و مدیریت مالی کشور در بهمن ۱۴۰۴

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
پایان بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی تبریز پلاست

پایان بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی تبریز پلاست

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
تهران آماده میزبانی از دومین نمایشگاه پایوکس در بهمن ماه

تهران آماده میزبانی از دومین نمایشگاه پایوکس در بهمن ماه

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
ایران ریتیل شو 2025؛ گردهمایی بزرگ فعالان صنعت خرده‌فروشی در قلب زمستان تهران

ایران ریتیل شو 2025؛ گردهمایی بزرگ فعالان صنعت خرده‌فروشی در قلب زمستان تهران

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
تقویم نمایشگاه تهران ۱۴۰۵ منتشر شد؛ ثبت ۶۶ عنوان نمایشگاهی

تقویم نمایشگاه تهران ۱۴۰۵ منتشر شد؛ ثبت ۶۶ عنوان نمایشگاهی

۲۹ آذر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

حمایت ملی از اکسپو خوزستان؛ تأکید رئیس سازمان توسعه تجارت بر برگزاری باشکوه

ایرانتکس و ایران‌مُد ۱۴۰۴؛ ویترین فناوری‌های نوین صنعت نساجی و پوشاک ایران

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی حسابداری و مدیریت مالی کشور در بهمن ۱۴۰۴

پایان بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی تبریز پلاست

تهران آماده میزبانی از دومین نمایشگاه پایوکس در بهمن ماه

ایران ریتیل شو 2025؛ گردهمایی بزرگ فعالان صنعت خرده‌فروشی در قلب زمستان تهران

تقویم نمایشگاه تهران ۱۴۰۵ منتشر شد؛ ثبت ۶۶ عنوان نمایشگاهی

اکسپو بلگراد ۲۰۲۷: نمایشگاه جهانی به‌عنوان فرصتی برای معرفی فرهنگ، گردشگری و توسعه پایدار

ایران تلکام ۱۴۰۴؛ نمایش توانمندی‌های کشور در مسیر تحول دیجیتال

مروری بر تاریخچه نمایشگاه تلکام؛ از شکل‌گیری صنعت مخابرات نوین تا اقتصاد دیجیتال

یادداشت‌ها

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

محمد علوی - استراتژیست تجربه | پژوهشگر تحول دیجیتال
۲۶ آبان, ۱۴۰۴
0

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

صالح سپاسدار – مدیرعامل شرکت بانیان امید و برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین
۱۹ آبان, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

نگاهی تاریخی به ریشه‌های نظام‌های ارتباطی و اجتماعی در ایران باستان

ايمان بازيگران، مدير ارتباطات گروه صنعتي ظريف مصور
۸ آبان, ۱۴۰۴
0

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

کیومرث فتح الله کرمانشاهی - کارشناس و فعال در حوزه تجارت بین الملل
۲۹ مهر, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.