• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
۳۰ آذر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

حمایت ملی از اکسپو خوزستان؛ تأکید رئیس سازمان توسعه تجارت بر برگزاری باشکوه

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
در سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

در دیدار رئیس سازمان توسعه تجارت ایران با رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران (و مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان) و سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، استفاده از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران – خوزستان (اکسپو ۱۴۰۴) مورد تأکید قرار گرفت.

در این دیدار که با حضور محمدعلی دهقان دهنوی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، رحیم جلیلی، رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی خوزستان، و مهرام روانبخش، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان برگزار شد، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام‌شده برای برگزاری نمایشگاه اکسپو خوزستان، بر ضرورت حمایت ملی، رویکرد کیفی و تقویت ارتباطات تجاری مؤثر در اجرای این رویداد تأکید شد.

در ابتدای این نشست، رحیم جلیلی، با اشاره به برگزاری نمایشگاه اکسپو خوزستان در بهمن‌ماه سال جاری، آن را نمونه‌ای از رویدادهای صادرات‌محور مراکز نمایشگاهی کشور عنوان نمود و اظهار داشت: در راستای برگزاری هر چه بهتر اکسپو خوزستان، ستاد سیاست‌گذاری این رویداد با محوریت دکتر موالی‌زاده، استاندار خوزستان، و با مشارکت معاونت اقتصادی استانداری، نمایشگاه بین‌المللی استان، اتاق‌های بازرگانی اهواز، خرمشهر و آبادان (با محوریت اتاق بازرگانی اهواز)، اداره‌کل صمت خوزستان و شرکت شهرک‌های صنعتی استان تشکیل شده است. وی افزود: همچنین کمیته‌های مختلفی نیز تشکیل شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به کمیته پذیرش مشارکت‌کنندگان، کمیته جذب هیئت‌های خارجی و کمیته اطلاع‌رسانی اشاره کرد.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستان همچنین از هماهنگی با نمایندگی وزارت امور خارجه در اهواز خبر داد و گفت: در این چارچوب، مکاتبات رسمی با سفارتخانه‌های ایران در کشورهای عربستان سعودی، عراق، عمان، امارات متحده عربی و کویت و همچنین کنسولگری بصره انجام شده و فرآیند دعوت و پذیرش هیئت‌های خارجی آغاز شده است؛ به‌گونه‌ای که تاکنون بیش از ۶۰ درصد ظرفیت نمایشگاه تکمیل شده است.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، با اشاره به اینکه سرفصل‌های اکسپو خوزستان، شامل اقلام مختلف اعم از صنعت ساختمان، لوازم خانگی، دکوراسیون، صنایع غذایی، نساجی، صنایع دستی، کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دریایی و همچنین صنایع نفت، گاز، پتروشیمی و فولاد می‌باشد، افزود: بازارهای هدف این رویداد نیز کشورهای آسیای میانه، حاشیه خلیج فارس، اتحادیه اقتصادی اوراسیا، افغانستان، پاکستان و هند خواهند بود که با توجه به موقعیت راهبردی استان خوزستان، تمرکز ویژه‌ای بر جذب هیئت‌های تجاری از عراق و عمان صورت گرفته است.

در ادامه این نشست، محمدعلی دهقان دهنوی، رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن قدردانی از اقدامات انجام‌شده، بر حمایت این سازمان از برگزاری اکسپو ۱۴۰۴ خوزستان تأکید کرد و گفت: گزارش ارائه‌شده نشان‌دهنده برنامه‌ریزی منسجم و هدفمند است و توصیه می‌شود جلسات کاری به‌صورت مستقیم و مستمر ادامه یابد تا روند اجرا با سرعت بیشتری پیش برود.

دهقان دهنوی با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت رایزنان بازرگانی و شرکت‌های بزرگ مستقر در خوزستان افزود: حضور مجموعه‌هایی مانند فولاد خوزستان، پالایشگاه‌ها و سایر شرکت‌های بزرگ به‌عنوان مشارکت‌کننده یا اسپانسر، ضمن کمک به تأمین منابع مالی، موجب افزایش غنای محتوایی نمایشگاه و ارتقای سطح مذاکرات تجاری خواهد شد.

رئیس سازمان توسعه تجارت ایران، ضمن اعلام حمایت جدی این سازمان از برگزاری اولین نمایشگاه اکسپو خوزستان، با تأکید بر رویکرد کیفی در برگزاری نمایشگاه‌های اکسپو تصریح کرد: نمایشگاه‌ها باید به بستری برای ایجاد ارتباطات تجاری واقعی و انعقاد قراردادهای مؤثر تبدیل شوند. افزود: تمرکز بر حضور مخاطبان تخصصی، فراهم‌سازی فضای مذاکرات، زمان‌بندی مناسب، حضور مترجمان حرفه‌ای به زبان‌های انگلیسی و عربی و مدیریت مؤثر تشریفات، از الزامات موفقیت این رویدادهاست.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران – خوزستان (اکسپو ۱۴۰۴) از ۱۵ تا ۱۷ بهمن‌ماه سال جاری، با مشارکت تولیدکنندگان ایرانی و بازدید هیئت‌های تجاری از حدود ۱۵ کشور، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان در اهواز برگزار می‌شود؛ تمرکز اصلی این روداد، بر ایجاد و تقویت مسیرهای صادراتی برای تولیدکنندگان ایرانی و جذب هیئت‌های تجاری خارجی به بازارهای داخلی است.

برچسب ها: رئیس سازمان توسعه تجارت ایرانمدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی خوزستاننمایشگاه اکسپو خوزستاننمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران – خوزستان

اخبار مرتبط

ایرانتکس و ایران‌مُد ۱۴۰۴؛ ویترین فناوری‌های نوین صنعت نساجی و پوشاک ایران

ایرانتکس و ایران‌مُد ۱۴۰۴؛ ویترین فناوری‌های نوین صنعت نساجی و پوشاک ایران

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی حسابداری و مدیریت مالی کشور در بهمن ۱۴۰۴

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی حسابداری و مدیریت مالی کشور در بهمن ۱۴۰۴

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
پایان بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی تبریز پلاست

پایان بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی تبریز پلاست

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
تهران آماده میزبانی از دومین نمایشگاه پایوکس در بهمن ماه

تهران آماده میزبانی از دومین نمایشگاه پایوکس در بهمن ماه

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
ایران ریتیل شو 2025؛ گردهمایی بزرگ فعالان صنعت خرده‌فروشی در قلب زمستان تهران

ایران ریتیل شو 2025؛ گردهمایی بزرگ فعالان صنعت خرده‌فروشی در قلب زمستان تهران

۲۹ آذر, ۱۴۰۴
تقویم نمایشگاه تهران ۱۴۰۵ منتشر شد؛ ثبت ۶۶ عنوان نمایشگاهی

تقویم نمایشگاه تهران ۱۴۰۵ منتشر شد؛ ثبت ۶۶ عنوان نمایشگاهی

۲۹ آذر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

حمایت ملی از اکسپو خوزستان؛ تأکید رئیس سازمان توسعه تجارت بر برگزاری باشکوه

ایرانتکس و ایران‌مُد ۱۴۰۴؛ ویترین فناوری‌های نوین صنعت نساجی و پوشاک ایران

برگزاری اولین نمایشگاه تخصصی حسابداری و مدیریت مالی کشور در بهمن ۱۴۰۴

پایان بیست‌ودومین نمایشگاه تخصصی تبریز پلاست

تهران آماده میزبانی از دومین نمایشگاه پایوکس در بهمن ماه

ایران ریتیل شو 2025؛ گردهمایی بزرگ فعالان صنعت خرده‌فروشی در قلب زمستان تهران

تقویم نمایشگاه تهران ۱۴۰۵ منتشر شد؛ ثبت ۶۶ عنوان نمایشگاهی

اکسپو بلگراد ۲۰۲۷: نمایشگاه جهانی به‌عنوان فرصتی برای معرفی فرهنگ، گردشگری و توسعه پایدار

ایران تلکام ۱۴۰۴؛ نمایش توانمندی‌های کشور در مسیر تحول دیجیتال

مروری بر تاریخچه نمایشگاه تلکام؛ از شکل‌گیری صنعت مخابرات نوین تا اقتصاد دیجیتال

یادداشت‌ها

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

محمد علوی - استراتژیست تجربه | پژوهشگر تحول دیجیتال
۲۶ آبان, ۱۴۰۴
0

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

صالح سپاسدار – مدیرعامل شرکت بانیان امید و برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین
۱۹ آبان, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

نگاهی تاریخی به ریشه‌های نظام‌های ارتباطی و اجتماعی در ایران باستان

ايمان بازيگران، مدير ارتباطات گروه صنعتي ظريف مصور
۸ آبان, ۱۴۰۴
0

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

کیومرث فتح الله کرمانشاهی - کارشناس و فعال در حوزه تجارت بین الملل
۲۹ مهر, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.