• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۲۷ تیر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نمایشگاه‌ها ظرفیت‌های پنهان را آشکار می‌کنند

۳۰ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

برگزاری روز جهانی نمایشگاه‌ها ۱۴۰۴ در اصفهان؛ پیش بینی یک رویداد متفاوت و تأثیرگذار در صنعت نمایشگاهی کشور می باشد.

روز جهانی نمایشگاه ها (GED) در سال ۲۰۲۵ با شعار «نمایشگاه‌ها ظرفیت‌های پنهان را آشکار می‌کنند» در تاریخ 7 ژوئن ۲۰۲۵ (۱۷ خرداد ۱۴۰۴) برگزار خواهد شد. این رویداد، فرصتی ارزشمند برای تأکید بر نقش نمایشگاه‌ها در توسعه اقتصادی، توانمندسازی صنایع و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید است.

 

نخستین جلسه برنامه‌ریزی روز جهانی نمایشگاه‌ها ۱۴۰۴ عصر روز یکشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۴ به‌صورت برخط با حضور نمایندگان انجمن‌های چهارگانه نمایشگاهی ایران و مدیران مراکز نمایشگاهی مشهد و تبریز برگزار شد.  بر اساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری، این رویداد در شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و با همکاری نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد. با هدف ایجاد تحولی پایدار در صنعت نمایشگاهی کشور، این رویداد تلاش دارد تا با مشارکت حداکثری فعالان صنعت، برنامه‌ای متفاوت و اثرگذارتر از سال‌های گذشته ارائه دهد.

یکی از مهم‌ترین محورهای این جلسه، تأکید بر استفاده از خرد جمعی و توانمندی فکری کنشگران این صنعت بود. در همین راستا، کمیته علمی و محتوایی تشکیل شد تا با بهره‌گیری از دیدگاه‌های متخصصان صنعت نمایشگاهی و سایر حوزه‌های مرتبط، محتوای علمی و حرفه‌ای این رویداد را تدوین کند.

 

امید است که با هم‌افزایی و مشارکت متخصصان، روز جهانی نمایشگاه‌ها ۱۴۰۴ به نقطه آغازی برای تحولی پایدار و نگرشی نو در صنعت نمایشگاهی کشور تبدیل شود.

۴ پیام کلیدی روز جهانی نمایشگاه ها دوره سال 2025 که نشان می دهد چطور نمایشگاه ها ظرفیت های ممکن و پنهان را برای صنایع، افراد، جوامع و شرکت ها آشکار می کنند:

✅ نمایشگاه‌ها، عامل تقویت اقتصاد و پیشرفت کشورها و جوامع هستند.

✅ نمایشگاه‌ها، بستر توسعه مهارت‌های تازه، نوآوری و دانش جدیدند.

✅ نمایشگاه‌ها، پیشران ارتباطات تجاری و همکاری‌های بین‌المللی محسوب می‌شوند.

✅ نمایشگاه‌ها، موتور محرک تحولات اجتماعی و پشتیبان رشد کسب‌وکارها و صنایع هستند.

برچسب ها: انجمن های نمایشگاهیروز جهانی نمایشگاه هارویداد برترصنعت نمایشگاهینمایشگاه اصفهان

اخبار مرتبط

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

۲۶ تیر, ۱۴۰۴
آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

۲۶ تیر, ۱۴۰۴
قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

۲۵ تیر, ۱۴۰۴
اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

۲۵ تیر, ۱۴۰۴
پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

۲۴ تیر, ۱۴۰۴
فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

۲۴ تیر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

پاویون ایالات متحده در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن؛ تجربه‌ای زنده از فرهنگ، موسیقی و طعم‌ها

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

نمایش شکوه در آسمان اکسپو 2025 اوزاکا

نهمین رویداد بین‌المللی شیلات و آبزیان (IFEX 2025) در نمایشگاه تهران برگزار می‌شود

از نخلستان تا نمایشگاه؛ بوشهر صحنه نمایش توانمندی‌های خرمای ایران

یادداشت‌ها

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

ایمان بازیگران، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومي ايران
۷ تیر, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

ایمان بازیگران _ مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومی ایران
۱۸ خرداد, ۱۴۰۴
2

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
2

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.