• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۲۷ تیر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

عارف: نمایشگاه؛ مهم‌ترین نهاد تحقق عملی اهداف راهبردی تجارت خارجی است

۲۸ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

با حضور معاون اول رئیس‌جمهور؛ دومین نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران برگزار شد.

دومین نشست شورای سیاستگذاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران (ایران اکسپو) به ریاست محمدرضا عارف، معاون اول رئیس‌جمهور، برگزار شد. وی این نمایشگاه را فرصتی مهم برای تقویت دیپلماسی اقتصادی، سیاسی و فرهنگی کشور دانست و بر ضرورت بهره‌برداری حداکثری از این رویداد تأکید کرد.

 

به گزارش رویداد برتر، محمدرضا عارف با اشاره به سیاست‌های دولت چهاردهم در توسعه همکاری‌های منطقه‌ای، از انعقاد قرارداد تجارت آزاد با اوراسیا و توجه ویژه به بازارهای آفریقا به عنوان فرصت‌های کلیدی برای فعالان اقتصادی یاد کرد.

 

وی همچنین بر اهمیت برگزاری نشست‌های دوجانبه و چند جانبه در حاشیه این نمایشگاه تأکید کرد و خواستار همکاری همه دستگاه‌ها برای برگزاری هرچه بهتر آن شد. عارف، نمایشگاه را مهم‌ترین نهاد برای محقق نمودن عملی اهداف راهبردی در بخش تجارت خارجی عنوان نمودند.

 

در این نشست، وزرای صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران و سایر مسئولان حضور داشتند و گزارش اقدامات انجام شده در حوزه وظایفی خود را ارایه نمودند.

 

طبق گزارش ارائه‌شده، تاکنون ۸۵۰ فعال اقتصادی از ۷۴ کشور و ۵۰۰ شرکت توانمند داخلی در نمایشگاه ثبت‌نام کرده‌اند. این رویداد شامل بخش‌های متنوعی از جمله صنایع غذایی، کشاورزی، شیلات، صنایع دستی، دارویی، تجهیزات پزشکی، پتروشیمی، مصالح ساختمانی و خدمات فنی و مهندسی خواهد بود.

منبع: پایگاه اطلاع‌ رسانی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران

برچسب ها: ایران اکسپودولت چهاردهمرویداد برترصنعت نمایشگاهیمعاون اولنمایشگاه تهران

اخبار مرتبط

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

۲۶ تیر, ۱۴۰۴
آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

۲۶ تیر, ۱۴۰۴
قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

۲۵ تیر, ۱۴۰۴
اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

۲۵ تیر, ۱۴۰۴
پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

۲۴ تیر, ۱۴۰۴
فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

۲۴ تیر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

پاویون ایالات متحده در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن؛ تجربه‌ای زنده از فرهنگ، موسیقی و طعم‌ها

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

نمایش شکوه در آسمان اکسپو 2025 اوزاکا

نهمین رویداد بین‌المللی شیلات و آبزیان (IFEX 2025) در نمایشگاه تهران برگزار می‌شود

از نخلستان تا نمایشگاه؛ بوشهر صحنه نمایش توانمندی‌های خرمای ایران

یادداشت‌ها

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

ایمان بازیگران، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومي ايران
۷ تیر, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

ایمان بازیگران _ مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومی ایران
۱۸ خرداد, ۱۴۰۴
2

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
2

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.