• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۱۲ خرداد, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

مهمترین نظرسنجی صنعت نمایشگاهی کشور آغاز شد

۲۳ فروردین, ۱۴۰۴
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

جشن روز جهانی نمایشگاه امسال در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

پس از چندین ماه تحقیق و بررسی دقیق، پرسشنامه‌ای جامع برای جمع‌آوری نظرات فعالان و متخصصان صنعت نمایشگاهی کشور طراحی و منتشر شد هر چند که می دانیم علیرغم همه تلاش هایی که تیم تحقیق انجام داده، به طور قطع مواردی از قلم افتاده یا کسری‌هایی وجود دارد.

هدف از این نظرسنجی شناسایی چالش‌ها و دغدغه‌های موجود در صنعت نمایشگاهی و ارائه راه‌حل‌های مبتنی بر تجربیات و نظرات فعالان این حوزه است.

فرآیند طراحی این پرسشنامه شامل مراحل مختلفی از جمله مطالعه گزارش‌های مکتوب، جستجو در اینترنت، و مصاحبه با پیشگامان و فعالان صنعت نمایشگاهی بود. پس از جمع‌آوری اطلاعات و دسته‌بندی مسائل، پرسشنامه‌ای اولیه طراحی شد که به تایید و بازبینی گروهی از خبرگان رسید. پس از انجام بررسی‌های فنی و آماری، پرسشنامه نهایی آماده انتشار شد.

تمامی فعالان و ذینفعان صنعت نمایشگاهی می‌توانند با مراجعه به این لینک [لینک به پرسشنامه] نظرات خود را در این نظرسنجی ثبت کنند.

پرسشنامه‌ای که هم‌اکنون در دسترس عموم قرار دارد فرصتی است تا فعالان این صنعت نظرات خود را درباره چالش‌ها و مسائل موجود بیان کنند. این نظرسنجی به‌ویژه برای کسانی که در زمینه‌های مختلف صنعت نمایشگاهی فعالیت دارند، از جمله مدیران سایت های نمایشگاهی، برگزارکنندگان نمایشگاهها و رویدادهای داخلی و خارجی، تامین کنندگان انواع خدمات به ویژه غرفه سازان، فعالان و مشاوران بازاریابی، تبلیغات، برند و روابط عمومی، تشکل های صنفی و بدنه تصمیم گیر و کارشناس در دولت، فرصت مهمی است تا نظرات خود را به اشتراک بگذارند تا تصویری همه جانبه از چالش ها و فرصت ها ترسیم شود.

هدف نهایی از این پروژه، کمک به ایجاد یک نقشه‌راه عملیاتی برای بهبود و پیشرفت صنعت نمایشگاهی کشور است. این نقشه‌راه بر اساس داده‌ها و بازخوردهایی که از فعالان صنعت جمع‌آوری خواهد شد، طراحی خواهد شد تا مشکلات موجود شناسایی و راه‌حل‌هایی مؤثر برای آن‌ها ارائه شود.

قرار است نتایج این نظرسنجی، همزمان با روز جهانی نمایشگاهها، در رویدادی نتیجه محور  که به همین مناسبت در مرکز نمایشگاهی اصفهان برگزار می‌شود منتشر گردد.

تمامی فعالان و ذینفعان صنعت نمایشگاهی می‌توانند با مراجعه به این لینک [لینک به پرسشنامه] نظرات خود را در این نظرسنجی ثبت کنند.

برچسب ها: رویداد نمایشگاهیصنعت نمایشگاهینظرسنجینمایشگاه اصفهان

اخبار مرتبط

حضور پاویون صنعت ساختمان ایران در شرق آفریقا

حضور پاویون صنعت ساختمان ایران در شرق آفریقا

۱۱ خرداد, ۱۴۰۴
پاویون ایتالیا در اوزاکا؛ میراث اصیل و خلاقیت‌های روز دنیا

پاویون ایتالیا در اوزاکا؛ میراث اصیل و خلاقیت‌های روز دنیا

۱۰ خرداد, ۱۴۰۴
آغاز روزشماری برای برگزاری بیست و ششمین دوره ایران هلث

آغاز روزشماری برای برگزاری بیست و ششمین دوره ایران هلث

۱۰ خرداد, ۱۴۰۴
پاویون برزیل در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا؛ سفری هنری به ژرفای زندگی

پاویون برزیل در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا؛ سفری هنری به ژرفای زندگی

۹ خرداد, ۱۴۰۴
نمایش توان داخلی در سومین نمایشگاه پارچه شهر آفتاب

نمایش توان داخلی در سومین نمایشگاه پارچه شهر آفتاب

۹ خرداد, ۱۴۰۴
افتتاح بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو با حضور ۷۰۰ شرکت

افتتاح بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو با حضور ۷۰۰ شرکت

۸ خرداد, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

حضور پاویون صنعت ساختمان ایران در شرق آفریقا

پاویون ایتالیا در اوزاکا؛ میراث اصیل و خلاقیت‌های روز دنیا

آغاز روزشماری برای برگزاری بیست و ششمین دوره ایران هلث

پاویون برزیل در اکسپو ۲۰۲۵ اوزاکا؛ سفری هنری به ژرفای زندگی

نمایش توان داخلی در سومین نمایشگاه پارچه شهر آفتاب

افتتاح بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو با حضور ۷۰۰ شرکت

زمین‌بازی زندگی در اکسپوی ژاپن؛ جایی برای لمس حیات با تمام حواس!

نمایش توانمندی فرش ایرانی در نمایشگاه دوموتکس شانگهای

برگزاری رویداد هم توان پیش درآمدی بر بیستمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو

رویداد ملی «سمفونی همدلی» در شهر نمایشگاهی اصفهان برگزار می‌شود

یادداشت‌ها

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

رضا دارابی - کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱ خرداد, ۱۴۰۴
0

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

وقتی رویدادها، شهرها را زنده می کنند؛ نگاهی دوباره به گردشگری مایس

امید فدایی
۱۸ فروردین, ۱۴۰۴
0

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

تفاوت نمایشگاه مجازی و سامانه بازدید ۳۶۰ درجه: خط مرزی واقعیت و تجربه دیجیتال

علی بیشه ای
۱۶ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.