• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
۱۲ آذر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

رضایت شرکتهای ایرانی از حضور در آنوگا ۲۰۲۵؛ پاویون ایران پررونق‌تر از همیشه

۱۸ مهر, ۱۴۰۴
در اخبار, نمایشگاه خارجی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

پاویون جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی آنوگا ۲۰۲۵ که از ۱۲ تا ۱۶ مهرماه برگزار شد، با حضور ۱۲ شرکت ایرانی در حوزه‌های مختلف صنایع غذایی، خشکبار و فرآورده‌های کشاورزی، روزهای پررونقی را پشت سر گذاشت.

به گفته‌ی مشارکت‌کنندگان، امسال استقبال بازدیدکنندگان از پاویون ایران چشمگیر بود و فضای نمایشگاه نسبت به دوره گذشته، پرتحرک‌تر و حرفه‌ای‌تر ارزیابی شد.

مدیرعامل شرکت مهدویه و شرکا با ابراز رضایت از حضور در این رویداد گفت: «نمایشگاه امسال بسیار شلوغ بود، بازدیدکنندگان خوب و متنوعی داشتیم. پاویون ایران هم پررفت‌وآمد بود و خوشبختانه توانستیم با مشتریان قدیمی و جدید ملاقات‌های مؤثری داشته باشیم.»

از سوی دیگر، رامزی از شرکت آستارونات نیز کیفیت خدمات پاویون ایران را مثبت ارزیابی کرد و افزود: «نسبت به دوره گذشته، نمایشگاه امسال رضایت‌بخش‌تر بود. از خدمات ارائه‌شده در پاویون، به‌ویژه در زمینه غرفه‌سازی، رضایت کامل داریم.»

همچنین حاج کاظمیان، صادرکننده و موسس پویش ملی صادرات با اشاره به دشواری‌های پیش از برگزاری نمایشگاه گفت: «شرایط اخذ ویزا و آماده‌سازی بسیار سخت و نفس‌گیر بود، اما خوشبختانه وضعیت غرفه‌ها از نظر ساخت و خدمات در سطح مطلوبی قرار داشت. امیدوارم سایر غرفه‌گذاران نیز که با وجود شرایط اقتصادی دشوار و تهدیدهای مختلف در این رویداد حضور یافتند، از نتایج خود راضی باشند. هرچند سیاست‌های پیمان‌سپاری ارزی همچنان مانعی در مسیر صادرات خشکبار است و خود تحریمی این صنعت اشتغالزای ارزآور را آزار می دهد.»

و مصطفی پور از شرکت تاپ نات گفت: امسال برنامه ریزی و کیفیت ساخت غرفه‌ها خیلی بهتر از دوره قبل بود. ما از روز اول در نمایشگاه حضور داشتیم کمبودی نبود در مجموع عملکرد بسیار مطلوبی را شاهد بودیم. در کل از برگزاری رضایت داریم. تنها نکته این بود که جای سالن کمی برای بیزینس مناسب نبود، اما سایر بخش‌ها واقعاً خوب بود.

با پایان یافتن نمایشگاه آنوگا ۲۰۲۵، ارزیابی‌ها نشان می‌دهد حضور ایران در این رویداد معتبر بین‌المللی با رضایت بالا از کیفیت پاویون، خدمات پشتیبانی و حجم بازدیدها همراه بوده است؛ موضوعی که می‌تواند نویدبخش تقویت حضور برندهای ایرانی در بازارهای جهانی مواد غذایی باشد.

برچسب ها: پاویون ایرانپاویون ایران در نمایشگاه آنوگانمایشگاه آنوگا

اخبار مرتبط

امضای سه تفاهم‌نامه‌ تجاری میان ایران و پاکستان در نمایشگاه مواد غذایی کراچی

امضای سه تفاهم‌نامه‌ تجاری میان ایران و پاکستان در نمایشگاه مواد غذایی کراچی

۹ آذر, ۱۴۰۴
برگزاری روز ملی ایران در نمایشگاه هاوانا با حضور مقامات بلندپایه اقتصادی

برگزاری روز ملی ایران در نمایشگاه هاوانا با حضور مقامات بلندپایه اقتصادی

۶ آذر, ۱۴۰۴
حضور وزیر صمت در اکسپو حلال استانبول؛ گامی در جهت تقویت دیپلماسی اقتصادی در بازار جهانی حلال

حضور وزیر صمت در اکسپو حلال استانبول؛ گامی در جهت تقویت دیپلماسی اقتصادی در بازار جهانی حلال

۵ آذر, ۱۴۰۴
رئیس اتاق بازرگانی ایران: بازار کوبا برای محصولات ایرانی ظرفیت ویژه دارد

رئیس اتاق بازرگانی ایران: بازار کوبا برای محصولات ایرانی ظرفیت ویژه دارد

۵ آذر, ۱۴۰۴
ایران پروژه ۲۰۲۶؛ پلی برای اقتدار صنعتی ایران در بازار ترکمنستان

ایران پروژه ۲۰۲۶؛ پلی برای اقتدار صنعتی ایران در بازار ترکمنستان

۴ آذر, ۱۴۰۴
شش مرکز نمایشگاهی در بالاترین سطح استاندارد کشورقرار گرفتند

شش مرکز نمایشگاهی در بالاترین سطح استاندارد کشورقرار گرفتند

۳ آذر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

وقتی اکسپو ۲۰۲۷ شعار “جایی برای همه” را به برنامه‌ای عملی تبدیل می‌کند

شهر آفتاب میزبان بزرگ‌ترین گردهمایی صنعت کفش ایران در دی‌ماه ۱۴۰۴

نشست «رویدادهای نمایشگاهی؛ پنجره‌ای به صادرات غیرنفتی»

نمایشگاه کشاورزی خوزستان ۱۴۰۴؛ از دیپلماسی اقتصادی با عراق تا نمایش جدیدترین فناوری‌های مکانیزاسیون

نمایشگاه تهران میزبان بزرگ‌ترین رویداد پوشش خاورمیانه

امضای سه تفاهم‌نامه‌ تجاری میان ایران و پاکستان در نمایشگاه مواد غذایی کراچی

تهران میزبان سه رویداد بزرگ صنعتی کشور؛ گردهمایی قدرت‌های رنگ، شیلات و صنعت آب

ساری، مرکز هیجان صنعت خودرو!

ویدئو / نمایشگاه خودرو و قطعه‌سازی ساری ۱۴۰۴ در آستانه برگزاری

ایران و صربستان هم‌زمان عضو کمیته اطلاعات و ارتباطات BIE شدند؛ گامی راهبردی پیش از اکسپو ۲۰۲۷ بلگراد

یادداشت‌ها

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

محمد علوی - استراتژیست تجربه | پژوهشگر تحول دیجیتال
۲۶ آبان, ۱۴۰۴
0

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

صالح سپاسدار – مدیرعامل شرکت بانیان امید و برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین
۱۹ آبان, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

نگاهی تاریخی به ریشه‌های نظام‌های ارتباطی و اجتماعی در ایران باستان

ايمان بازيگران، مدير ارتباطات گروه صنعتي ظريف مصور
۸ آبان, ۱۴۰۴
0

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

کیومرث فتح الله کرمانشاهی - کارشناس و فعال در حوزه تجارت بین الملل
۲۹ مهر, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.