• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۲۷ تیر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تحول صنعت نمایشگاهی؛ از شفافیت تا هوشمندسازی برای آینده ای پایدار

رامین سمیع زاده - مدیر عامل جابار( لاکر هوشمند)

۱۲ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, یادداشت
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

مطلب حاضر برگرفته از سخنرانی دکتر رامین سمیع‌زاده، مدیر سابق مرکز نمایشگاهی ایران مال، در سومین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی است که در مرکز دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد. در این سخنرانی، دکتر سمیع‌زاده با نگاهی عمیق، به واکاوی چالش‌ها، فرصت‌ها، و روندهای نوین در صنعت نمایشگاهی ایران و جهان پرداخته است.

صنعت نمایشگاهی در آستانه‌ی تحول؛ شفافیت، یا مرگ آرام؟

صنعت نمایشگاهی ایران، با تمام ظرفیت‌های بالقوه و تاریخچه‌ی پرشکوهش، نیازمند تحولی عمیق و ساختاری است؛ تحولی که اگر به سرعت و دقت در پیاده‌سازی آن تعلل شود، این صنعت را با چالش‌های جدی و حتی افول مواجه خواهد کرد. شفافیت، هوشمندسازی، ایجاد زیرساخت‌های مناسب، و توجه به نسل‌های جدید مخاطبان، دیگر نه انتخاب بلکه ضرورتی اجتناب‌ناپذیر برای بقاء و رقابت است.

روندهای جهانی؛ مسیر آینده‌ی صنعت نمایشگاهی

در عرصه‌ی جهانی، صنعت نمایشگاهی با روندهای متعددی روبه‌رو است که نحوه‌ی تعاملات، برگزاری رویدادها و شیوه‌های جذب مخاطبان را تغییر داده‌اند. برخی از این روندهای کلیدی عبارت‌اند از:

گسترش مدل هیبریدی (ترکیبی فیزیکی و مجازی): با رشد فناوری‌های دیجیتال و تغییرات در سبک زندگی مخاطبان، نمایشگاه‌ها به سمت رویکردهای ترکیبی پیش می‌روند. این مدل به‌ویژه پس از پاندمی، امکان حضور آنلاین و حضوری را برای مشارکت‌کنندگان فراهم می‌آورد. در این نوع رویدادها، شرکت‌کنندگان از هر کجای دنیا قادرند از طریق پلتفرم‌های مجازی شرکت کنند و همین امر باعث افزایش دسترسی به مخاطبان بین‌المللی شده است. این مدل همچنین فرصت داده‌کاوی و تجزیه و تحلیل دقیق‌تر رفتار مخاطبان را نیز میسر می‌کند.

پرسونالیزیشن و داده‌محوری (Data-Driven Personalization): یکی از تحول‌های بزرگ در صنعت نمایشگاهی، شخصی‌سازی تجربه کاربری بر اساس داده‌های جمع‌آوری‌شده از مخاطبان است. در سطح جهانی، رویدادها و نمایشگاه‌ها از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی برای تحلیل داده‌ها و ارائه تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد و مرتبط با هر مخاطب استفاده می‌کنند. این تغییر رویکرد باعث افزایش رضایت مخاطبان و تقویت ارتباط میان شرکت‌کنندگان و برندهای حاضر در نمایشگاه می‌شود.

برچسب ها: رویداد برتررویداد نمایشگاهیصنعت نمایشگاهیهوش مصنوعییادداشت تخصصی

اخبار مرتبط

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

۲۶ تیر, ۱۴۰۴
اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

۲۵ تیر, ۱۴۰۴
فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

۲۴ تیر, ۱۴۰۴
نهمین رویداد بین‌المللی شیلات و آبزیان (IFEX 2025) در نمایشگاه تهران برگزار می‌شود

نهمین رویداد بین‌المللی شیلات و آبزیان (IFEX 2025) در نمایشگاه تهران برگزار می‌شود

۲۲ تیر, ۱۴۰۴
پاویون آنگولا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن با طعم فرهنگ، رقص و آموزش

پاویون آنگولا در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن با طعم فرهنگ، رقص و آموزش

۱۹ تیر, ۱۴۰۴
«بازی برای انسانیت» در اکسپو ۲۰۲۷ بلگراد؛ ایران با پرچم نمایشگاه تهران در رویدادی جهانی

«بازی برای انسانیت» در اکسپو ۲۰۲۷ بلگراد؛ ایران با پرچم نمایشگاه تهران در رویدادی جهانی

۱۷ تیر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

مشهد پلاست، آغازگر نمایشگاه‌های صنعت پلاستیک ایران در سال ۱۴۰۴

آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه بین‌المللی سلامت عمان

قائم مقام وزیر صمت: نمایشگاه، نقطه عطفی در احیای فرش دستباف ایرانی

اکسپو ۲۰۲۷بلگراد ؛ میزبانی برای گفت و گوی فرهنگ ها و رویاها

پرچم سلامت ایران بر فراز کراچی؛ پاویون ایران در نمایشگاه بین‌المللی سلامت آسیا

فرصتی برای صادرات صنعت غذا به اروپا؛ پوزنان لهستان میزبان برندهای ایرانی

نمایش شکوه در آسمان اکسپو 2025 اوزاکا

نهمین رویداد بین‌المللی شیلات و آبزیان (IFEX 2025) در نمایشگاه تهران برگزار می‌شود

از نخلستان تا نمایشگاه؛ بوشهر صحنه نمایش توانمندی‌های خرمای ایران

رونمایی پاویون سنگاپور در اکسپو ۲۰۲۵ ژاپن؛ با مفهوم «کره‌ی رؤیا»

یادداشت‌ها

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

در روزهای اضطراب، ما مسئول ساختن آرامش و معنا هستیم

ایمان بازیگران، مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومي ايران
۷ تیر, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

ایمان بازیگران _ مدیر روابط عمومی گروه صنعتی ظریف مصور و عضو انجمن روابط عمومی ایران
۱۸ خرداد, ۱۴۰۴
2

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
2

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.