• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
۱۶ آبان, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آغاز سال نمایشگاهی ۱۴۰۴ با بزرگترین رویداد صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی ایران

۲۱ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته از ۲۱ تا ۲۴ فروردین ۱۴۰۴ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

این رویداد، به‌عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای تجاری در حوزه شوینده، آرایشی و بهداشتی، میزبان شرکت‌های داخلی و خارجی خواهد بود که جدیدترین محصولات، نوآوری‌ها و فناوری‌های خود را به نمایش خواهند گذاشت.

فرصتی طلایی برای فعالان صنعت

این نمایشگاه بستری مناسب برای تولیدکنندگان، صادرکنندگان، تأمین‌کنندگان و فعالان صنعت است. حضور برندهای مطرح داخلی و خارجی، نمایش تجهیزات و ماشین‌آلات پیشرفته و نشست‌های تخصصی از جمله برنامه‌های این دوره از نمایشگاه خواهد بود.

اهداف نمایشگاه: معرفی آخرین دستاوردها و فناوری‌های صنعت شوینده، آرایشی و بهداشتی،  ایجاد فرصت‌های صادراتی و توسعه بازارهای بین‌المللی،  تعامل مستقیم تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان با مصرف‌کنندگان و فعالان صنعت و  ارائه راهکارهای نوین برای ارتقای کیفیت و بهره‌وری در این حوزه می باشد.

 

با توجه به اهمیت روزافزون این صنعت در زندگی روزمره و اقتصاد کشور، این نمایشگاه بستری مناسب برای توسعه همکاری‌های بین‌المللی و ارتقای سطح کیفی تولیدات داخلی خواهد بود.

این دوره از نمایشگاه در فضایی به وسعت ۱۵,۹۰۰ متر مربع فضای مفید برگزار می‌شود و ۲۵۱ شرکت داخلی و ۵۷ شرکت خارجی از ۱۴ کشور در آن حضور خواهند داشت. کشورهای شرکت‌کننده در این رویداد شامل: آرژانتین، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، انگلستان، بلژیک، ترکیه، چین، سوئیس، فرانسه، فنلاند، هند، هلند و یونان هستند که نوآوری‌ها و دستاوردهای خود را در حوزه مواد شوینده، آرایشی و بهداشتی ارائه خواهند کرد.

گروه‌های کالایی حاضر در نمایشگاه شامل: محصولات شوینده، پاک‌کننده، سلولزی و مواد اولیه مرتبط، محصولات آرایشی و بهداشتی، رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، محصولات محافظتی پوست، مو، دهان، دندان و ناخن، محصولات محافظتی کودک، اسانس‌ها، مکمل‌ها و مواد اولیه واسطه‌ای، لوازم آرایشگری، آرایشگاهی و کلینیک‌های زیبایی، خوشبوکننده هوا، حشره‌کش، واکس و مواد اولیه مرتبط، محصولات ماساژ و اسپا، تجهیزات پزشکی زیبایی و لیزر درمانی، کلینیک‌های زیبایی، بهداشتی و خدمات مشاوره‌ای، تشکل‌های مرتبط، مراکز علمی، تحقیقاتی و نشریات تخصصی، ماشین‌آلات پرکن، بسته‌بندی، ظروف، دستگاه‌های نظافتی و قطعات وابسته خواهد بود.

این نمایشگاه فرصت بی‌نظیری برای ارتباطات تجاری، آشنایی با فناوری‌های نوین و توسعه بازارهای صادراتی خواهد بود.

برچسب ها: سطح یکگروه کالایینشست تخصصینمایشگاه آرایشی، بهداشتینمایشگاه تهران

اخبار مرتبط

نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی؛ نمایش قدرت فناوری و سرمایه‌گذاری در آینده انرژی جهان

نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی؛ نمایش قدرت فناوری و سرمایه‌گذاری در آینده انرژی جهان

۱۴ آبان, ۱۴۰۴
فیلم / بوشهر میزبان هفتمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خرما و صنایع وابسته

نمایشگاه خرمای بوشهر؛ پیوند دیپلماسی اقتصادی با توسعه صادرات غیرنفتی

۱۴ آبان, ۱۴۰۴
بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه فناوری نانو و ایران کانماین

بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه فناوری نانو و ایران کانماین

۱۳ آبان, ۱۴۰۴
ایران در جمع ۱۰ قدرت معدنی جهان؛ چرا صنایع ما هنوز عقب‌اند؟

ایران در جمع ۱۰ قدرت معدنی جهان؛ چرا صنایع ما هنوز عقب‌اند؟

۱۳ آبان, ۱۴۰۴
بازدید وزیر صمت و معاون فناوری ریاست جمهوری از نمایشگاه ایران کانماین ۲۰۲۵

بازدید وزیر صمت و معاون فناوری ریاست جمهوری از نمایشگاه ایران کانماین ۲۰۲۵

۱۳ آبان, ۱۴۰۴
«پاویون نت‌ورک»؛ گام بلند نمایشگاه اصفهان به‌سوی هوشمندسازی تجربه نمایشگاهی

«پاویون نت‌ورک»؛ گام بلند نمایشگاه اصفهان به‌سوی هوشمندسازی تجربه نمایشگاهی

۱۳ آبان, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

بازدید مقامات ایرانی و عراقی از پاویون ایران در نمایشگاه ورزش اربیل

پاویون ایران در نخستین نمایشگاه بین‌المللی ورزش اربیل

هلند، پایتخت گل جهان؛ درخشش مهمترین نمایشگاه در میان رنگ و عطر و نوآوری

نمایشگاه نفت و گاز ابوظبی؛ نمایش قدرت فناوری و سرمایه‌گذاری در آینده انرژی جهان

نمایشگاه خرمای بوشهر؛ پیوند دیپلماسی اقتصادی با توسعه صادرات غیرنفتی

بازدید رئیس جمهور از نمایشگاه فناوری نانو و ایران کانماین

ایران در جمع ۱۰ قدرت معدنی جهان؛ چرا صنایع ما هنوز عقب‌اند؟

بازدید وزیر صمت و معاون فناوری ریاست جمهوری از نمایشگاه ایران کانماین ۲۰۲۵

«پاویون نت‌ورک»؛ گام بلند نمایشگاه اصفهان به‌سوی هوشمندسازی تجربه نمایشگاهی

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو افتتاح شد

یادداشت‌ها

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

نگاهی تاریخی به ریشه‌های نظام‌های ارتباطی و اجتماعی در ایران باستان

ايمان بازيگران، مدير ارتباطات گروه صنعتي ظريف مصور
۸ آبان, ۱۴۰۴
0

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

کیومرث فتح الله کرمانشاهی - کارشناس و فعال در حوزه تجارت بین الملل
۲۹ مهر, ۱۴۰۴
0

آینده معدن ایران در کانماین ۱۴۰۴ رقم می‌خورد

آینده معدن ایران در کانماین ۱۴۰۴ رقم می‌خورد

صالح سپاسدار – مدیرعامل شرکت بانیان امید و برگزار کننده نمایشگاه کانماین
۱۷ مهر, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

وصیت فرشچیان؛ شاهکار روابط عمومی فرهنگی

ایمان بازیگران، فعال روابط عمومی و ارتباطات
۲۶ مرداد, ۱۴۰۴
4

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.