• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
۲۲ آبان, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

نمایشگاه خرما به عنوان برند استان بوشهر در کشور ثبت شد

۲۲ آبان, ۱۴۰۴
در سرخط اخبار, نمایشگاه داخلی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

هفتمین نمایشگاه خرما بوشهر با حضور هیئت مدیره انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و جمعی از مقامات کشوری و استانی افتتاح شد؛ رویدادی که به عنوان برند نمایشگاهی استان بوشهر، جایگاه ویژه‌ای در تقویم اقتصادی کشور به خود اختصاص داده است.

رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، در آیین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه خرما بوشهر گفت: «انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران طی دو سال گذشته با برنامه‌ریزی دقیق، ظرفیت‌های اقتصادی، توانمندی‌ها و آمایش سرزمینی تمامی استان‌های کشور را بررسی کرده و نظرات مدیران عامل شرکت‌های نمایشگاهی استان‌ها را دریافت کرده است تا مشخص شود هر استان در چه حوزه‌ای می‌تواند نمایشگاه شاخص و تخصصی خود را برگزار کند. به عنوان نمونه، استان خوزستان نمایشگاه نفت را به عنوان برند خود انتخاب کرده و استان بوشهر نیز با توجه به جایگاه ویژه‌اش در تولید خرما، نمایشگاه خرما را به عنوان برند اختصاصی خود به ثبت رسانده است.»
رحیم جلیلی افزود: «نمایشگاه‌های برند ماهیتی متفاوت با سایر نمایشگاه‌ها دارند. این نمایشگاه‌ها با حضور گسترده مهمانان داخلی و خارجی، تبلیغات ملی و بین‌المللی و طراحی غرفه‌های ویژه برگزار می‌شوند.»
رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران خاطرنشان کرد: «نمایشگاه خرما بوشهر از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است و در سال‌های آینده باید در فضایی با وسعت ۱۰ تا ۱۵ هزار متر مربع برگزار شود.»
جلیلی تصریح کرد: «انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی طرحی را ارائه داده تا نمایشگاه‌های برند با نظم، کیفیت و بهره‌وری اقتصادی بالاتری برگزار شوند.»
وی ادامه داد: «نمایشگاه خرما بوشهر در نخستین سال ثبت به عنوان برند نمایشگاهی استان، عملکرد رضایت‌بخشی داشت؛ اما انتظار می‌رود در سال‌های آینده با ارتقای کیفیت غرفه‌سازی و اجرای برنامه‌های جانبی نظیر نشست‌های تخصصی و میزهای گفت‌وگو، اثرگذاری و آورده اقتصادی بیشتری برای استان بوشهر داشته باشد.»
رئیس انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران در پایان از برگزاری ۸۰ درصد نمایشگاه‌های برند در استان‌های کشور طی سال جاری خبر داد و گفت: «نمایشگاه خرما بوشهر اکنون با ثبت رسمی و شناسنامه‌دار شدن، به عنوان برند نمایشگاهی استان بوشهر در سطح ملی شناخته می‌شود.»
منبع : روابط عمومی انجمن نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران
برچسب ها: نمایشگاه بوشهرهفتمین نمایشگاه خرما بوشهر

اخبار مرتبط

صنعت نمایشگاهی باید از «ویترین» به «مرکز اندیشه‌ورزی اقتصاد» تبدیل شود

صنعت نمایشگاهی باید از «ویترین» به «مرکز اندیشه‌ورزی اقتصاد» تبدیل شود

۲۲ آبان, ۱۴۰۴
چهل‌وپنج‌هزار متخصص صنعت سفر در بزرگ‌ترین رویداد گردشگری جهان گرد هم آمدند

چهل‌وپنج‌هزار متخصص صنعت سفر در بزرگ‌ترین رویداد گردشگری جهان گرد هم آمدند

۲۲ آبان, ۱۴۰۴
بوشهر میزبان میز ملی خرما با حضور قائم‌مقام وزیر صمت

بوشهر میزبان میز ملی خرما با حضور قائم‌مقام وزیر صمت

۲۱ آبان, ۱۴۰۴
نمایشگاه صنعت ساختمان قم آغاز بکار کرد

نمایشگاه صنعت ساختمان قم آغاز بکار کرد

۲۰ آبان, ۱۴۰۴
نمایشگاه بین المللی خرما در بوشهر آغاز بکار کرد

نمایشگاه بین المللی خرما در بوشهر آغاز بکار کرد

۲۰ آبان, ۱۴۰۴
جشنواره هفته دیزاین تهران آغاز بکار کرد

جشنواره هفته دیزاین تهران آغاز بکار کرد

۲۰ آبان, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

صنعت نمایشگاهی باید از «ویترین» به «مرکز اندیشه‌ورزی اقتصاد» تبدیل شود

نمایشگاه خرما به عنوان برند استان بوشهر در کشور ثبت شد

چهل‌وپنج‌هزار متخصص صنعت سفر در بزرگ‌ترین رویداد گردشگری جهان گرد هم آمدند

بوشهر میزبان میز ملی خرما با حضور قائم‌مقام وزیر صمت

نمایشگاه صنعت ساختمان قم آغاز بکار کرد

نمایشگاه بین المللی خرما در بوشهر آغاز بکار کرد

جشنواره هفته دیزاین تهران آغاز بکار کرد

آغاز بکار بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق ایران

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

پوستر موشن| نمایشگاه قطعات خودرو مشهد میزبان ۱۶۰ شرکت از ۱۴ استان کشور

یادداشت‌ها

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

صالح سپاسدار – مدیرعامل شرکت بانیان امید و برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین
۱۹ آبان, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

نگاهی تاریخی به ریشه‌های نظام‌های ارتباطی و اجتماعی در ایران باستان

ايمان بازيگران، مدير ارتباطات گروه صنعتي ظريف مصور
۸ آبان, ۱۴۰۴
0

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

کیومرث فتح الله کرمانشاهی - کارشناس و فعال در حوزه تجارت بین الملل
۲۹ مهر, ۱۴۰۴
0

آینده معدن ایران در کانماین ۱۴۰۴ رقم می‌خورد

آینده معدن ایران در کانماین ۱۴۰۴ رقم می‌خورد

صالح سپاسدار – مدیرعامل شرکت بانیان امید و برگزار کننده نمایشگاه کانماین
۱۷ مهر, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.