• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
۲۶ آبان, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اعزام تور تخصصی ایران به نمایشگاه بین‌المللی معدن روسیه

۴ اردیبهشت, ۱۴۰۴
در سرخط اخبار, هیات تجاری
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

نمایشگاه MiningWorld Russia 2025، بزرگ‌ترین رویداد بین‌المللی در حوزه معدن، فرآوری و حمل‌ونقل مواد معدنی در روسیه است که از تاریخ 3 تا 5 اردیبهشت 1404 ( ۲۳ تا ۲۵ آوریل ۲۰۲۵ ) در مرکز نمایشگاهی Crocus Expo در مسکو برگزار می‌شود.

سه شرکت ایرانی با دستاوردهای فنی و صنعتی خود در حوزه زنجیره تأمین معدن، به‌عنوان مشارکت‌کنندگان ایرانی در این رویداد بین المللی حضور یافته‌اند. این شرکت‌ها شامل صنایع ریخته‌گری اصفهان، ابتکار صنعت توس و فکور مغناطیس اسپادانا هستند که با معرفی نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های خود، توجه گسترده‌ای را از سوی بازدیدکنندگان و فعالان بین‌المللی صنعت معدن جلب کرده‌اند.

 

حضور این شرکت‌ها در یکی از مهم‌ترین رویدادهای صنعت معدن در روسیه، فرصتی ارزشمند برای معرفی توانمندی‌های ایران در عرصه فناوری‌های صنعتی و توسعه همکاری‌های بین‌المللی فراهم آورده است. شرکت‌های ایرانی با ارائه محصولات و خدمات خود در زمینه‌های مختلفی همچون تجهیزات معدنی، فرآوری مواد و بهبود فرآیندهای تولید، نقشی مؤثر در تقویت روابط تجاری و صنعتی با کشورها و فعالان بین‌المللی خواهند داشت.

 

این نمایشگاه با پوشش شش سالن تخصصی و حضور بیش از ۶۰۰ شرکت از کشورهای روسیه، چین، ترکیه، هند و منطقه CIS، یکی از معتبرترین رویدادهای تخصصی صنعت معدن در منطقه به شمار می‌رود. حوزه‌های تحت پوشش شامل ماشین‌آلات، تجهیزات استخراج، فرآوری مواد معدنی، حمل‌ونقل و خدمات مهندسی است.

 

شرکت رستاک پاد ویژن مجری تور تخصصی تجاری با حضور بیست نفر از فعالان صنعت معدن ایران در این رویداد بین المللی حضور یافتند.

محمود بندرچی، رئیس هیأت‌مدیره این شرکت و مجری تور، هدف از این برنامه را آشنایی نزدیک با ظرفیت‌های بازار معدن روسیه، شناسایی فرصت‌های صادراتی، و برگزاری نشست‌های تجاری B2B عنوان کرده است.

 

این تور بخشی از رویکرد توسعه‌محور دیپلماسی صنعتی ایران در حوزه معدن است و می‌تواند زمینه‌ساز همکاری‌های بین‌المللی بیشتر میان ایران و کشورهای منطقه باشد.

برچسب ها: رستاک پاد ویژنرویداد برترصنعت معدنکشور روسیههیات تجاری

اخبار مرتبط

جهش کیفی در صنعت ساختمان قم؛ رکورد مشارکت و حضور هیئت خارجی در نوزدهمین دوره

جهش کیفی در صنعت ساختمان قم؛ رکورد مشارکت و حضور هیئت خارجی در نوزدهمین دوره

۲۵ آبان, ۱۴۰۴
حضور ۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایران در بزرگ‌ترین رویداد استارتاپی جهان

حضور ۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایران در بزرگ‌ترین رویداد استارتاپی جهان

۲۵ آبان, ۱۴۰۴
آلتر؛ رویدادی برای احیای چهره یکنواخت طراحی توکیو + تصاویر

آلتر؛ رویدادی برای احیای چهره یکنواخت طراحی توکیو + تصاویر

۲۴ آبان, ۱۴۰۴
استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم

استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم

۲۳ آبان, ۱۴۰۴
صنعت نمایشگاهی باید از «ویترین» به «مرکز اندیشه‌ورزی اقتصاد» تبدیل شود

صنعت نمایشگاهی باید از «ویترین» به «مرکز اندیشه‌ورزی اقتصاد» تبدیل شود

۲۲ آبان, ۱۴۰۴
نمایشگاه خرما به عنوان برند استان بوشهر در کشور ثبت شد

نمایشگاه خرما به عنوان برند استان بوشهر در کشور ثبت شد

۲۲ آبان, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

جهش کیفی در صنعت ساختمان قم؛ رکورد مشارکت و حضور هیئت خارجی در نوزدهمین دوره

حضور ۲۰ شرکت دانش‌بنیان ایران در بزرگ‌ترین رویداد استارتاپی جهان

خیام؛ چهره جهانی ایران برای اکسپوی 2027 بلگراد

آلتر؛ رویدادی برای احیای چهره یکنواخت طراحی توکیو + تصاویر

اسلواکی به جمع میهمانان اکسپو ۲۰۲۷ بلگراد پیوست

استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان از نوزدهمین نمایشگاه صنعت ساختمان قم

صنعت نمایشگاهی باید از «ویترین» به «مرکز اندیشه‌ورزی اقتصاد» تبدیل شود

نمایشگاه خرما به عنوان برند استان بوشهر در کشور ثبت شد

چهل‌وپنج‌هزار متخصص صنعت سفر در بزرگ‌ترین رویداد گردشگری جهان گرد هم آمدند

یادداشت‌ها

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

مقایسه تجربه سینما رفتن و بازدید نمایشگاهی/ لزوم خلق تجربه یکپارچه و هدفمند

محمد علوی - استراتژیست تجربه | پژوهشگر تحول دیجیتال
۲۶ آبان, ۱۴۰۴
0

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

برگزاری نمایشگاه رنگ و رزین به وسعت ربع قرن تجربه و نوآوری

صالح سپاسدار – مدیرعامل شرکت بانیان امید و برگزار کننده نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین
۱۹ آبان, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

نگاهی تاریخی به ریشه‌های نظام‌های ارتباطی و اجتماعی در ایران باستان

ايمان بازيگران، مدير ارتباطات گروه صنعتي ظريف مصور
۸ آبان, ۱۴۰۴
0

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

۲۹ سال با ۲۹ مهرماه روز ملّی صادرات

کیومرث فتح الله کرمانشاهی - کارشناس و فعال در حوزه تجارت بین الملل
۲۹ مهر, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.