• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

رویارویی غرفه داران و بازدیدکنندگان در نمایشگاه پارچه، نخ و لوازم جانبی نساجی استانبول

۱۶ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, نمایشگاه خارجی
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

نمایشگاه Texhibition Istanbul Fabric, Yarn and Textile Accessories Fair که خریداران جهانی را با صنعت نساجی گرد هم آورد، در تاریخ 15 تا 17 اسفند ماه 1403 در مرکز نمایشگاهی استانبول در حال برگزاری می باشد.

هفتمین نمایشگاه پارچه، نخ و لوازم جانبی نساجی با همکاری اتحادیه صادرکنندگان نساجی استانبول (ITHIB) و اتاق بازرگانی استانبول (ICOC) و توسط شرکت ITKIB Fuarcılık A.Ş سازماندهی شد. هدف از برگزاری این نمایشگاه، قرار دادن صنعت نساجی و مواد اولیه ترکیه در بین سه تأمین‌کننده برتر نساجی جهان و کمک به دستیابی به هدف صادرات ۱۵ میلیارد دلاری این صنعت بود.

بازدیدکنندگان متخصص از ۱۱۲ کشور، به‌ویژه کشورهای عضو اتحادیه اروپا، انگلستان، ایالات متحده آمریکا، کشورهای شمال آفریقا و خاورمیانه، از پنجمین دوره این نمایشگاه بازدید کردند. در این رویداد، بیش از ۵۵۰ شرکت محصولات خود را در فضایی بیش از ۱۵,۰۰۰ مترمربع به نمایش گذاشتند و شرکت‌های فعال در حوزه پارچه و صنایع جانبی پوشاک حضور داشتند.

 

به گزارش رویداد برتر؛ نمایشگاه Texhibition Istanbul مورد توجه ۲۵,۰۰۰ متخصص حرفه‌ای از اکوسیستم داخلی و بین‌المللی صنعت نساجی قرار گرفت. این بازدیدکنندگان شامل تولیدکنندگان بزرگ پوشاک آماده، مدیران خرید فروشگاه‌های زنجیره‌ای بین‌المللی و فروشگاه‌های بزرگ، مدیران برندها و زنجیره‌های بین‌المللی دارای مجموعه‌های اختصاصی، مدیران فروشگاه‌های تخصصی در گروه‌های محصولی خاص، مدیران پلتفرم‌های فروش آنلاین، واردکنندگان، عمده‌فروشان، توزیع‌کنندگان، طراحان و تولیدکنندگانی با برندهای اختصاصی بودند.

برچسب ها: بازدیدکننده متخصصرویداد برتررویداد نمایشگاهینمایشگاه استانبولنمایشگاه پارچه

اخبار مرتبط

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

۱۵ خرداد, ۱۴۰۴
کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

۱۵ خرداد, ۱۴۰۴
افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

۱۳ خرداد, ۱۴۰۴
پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

۱۲ خرداد, ۱۴۰۴
حضور پاویون صنعت ساختمان ایران در شرق آفریقا

حضور پاویون صنعت ساختمان ایران در شرق آفریقا

۱۱ خرداد, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

پاویون قطر در اکسپوی ۲۰۲۵ اوساکا؛ روایتی خلیجی از فرهنگ و معماری در قلب ژاپن

کارگاه‌های نمایشگاه ایران هلث ۱۴۰۴؛ پیوند دانش، بازار و فناوری در صنعت سلامت

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

افتتاح پاویون ملی ایران در نمایشگاه کشاورزی بلاروس2025

سفری حسی در دل فرهنگ آذربایجان؛ از مشبک‌های سنتی تا فناوری‌های تعاملی

پایان درخشان بیستمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران با رضایت حداکثری مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان

حضور پاویون صنعت ساختمان ایران در شرق آفریقا

پاویون ایتالیا در اوزاکا؛ میراث اصیل و خلاقیت‌های روز دنیا

آغاز روزشماری برای برگزاری بیست و ششمین دوره ایران هلث

یادداشت‌ها

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

نمایشگاه؛ رسانه‌ای زنده در قلب اقتصاد و ارتباطات

سعید کیوانی - کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی
۱۶ خرداد, ۱۴۰۴
0

چرا رسانه‌های تخصصی در جهان نمایشگاهی ضروری هستند؟

سمفونی همدلی در اصفهان؛ گرامی‌داشت روز جهانی نمایشگاه‌ها با نگاهی مسئولانه

سعید دارابی _ کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
0

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

لینکدین؛ ابزار طلایی برای حرفه‌ای‌های صنعت نمایشگاهی

رضا دارابی - کارشناس نمایشگاهی و فعال رسانه
۱ خرداد, ۱۴۰۴
0

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

از اکسپوی هاید پارک لندن تا اوزاکای ژاپن/ تاریخچه و حضور ایران در اکسپو

امید فدایی
۲۱ فروردین, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.