• صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
۲۶ مهر, ۱۴۰۴
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
رویداد برتر
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

رسانه ها؛ ابزار اصلی انتقال اطلاعات و ایده ها

سید حسین میرظفرجویان - مشاور مدیر عامل نمایشگاه تهران و مدرس دانشگاه

۱۰ اسفند, ۱۴۰۳
در اخبار, یادداشت
0
0
اشتراک گذاری در فیسبوکاشتراک گذاری در توییتراشتراک گذاری در واتساپ

در جوامع امروزی رسانه‌ها درهمه ابعاد زندگی انسان‌ها رخنه کرده‌اند و بدون استفاده از رسانه‌ها ، مردم نمی‌توانند روند زندگی عادی خود را ادامه دهند. رسانه‌ها عملا در توسعه پایدار جوامع نقش بسیار مهمی برعهده دارند بسیاری از اندیشمندان اعتقاد دارند که برای رسیدن به توسعه و ایجاد جوامع مدرن و کارآمد، بدون استفاده از رسانه ها غیرممکن خواهد بود و رسانه ها را میتوان نیروهای محرک در روند توسعه یک جامعه بشمار آورد که سبب ساز تغییرات وسیعی در زیر ساخت های فکری و فرهنگی جامعه، از جمله کار و کار آفرینی ، تولید و صادرات و ….. خواهد بود و بالتبع آن بکارگیری مردم جامعه و با توجه به نیازها ، تولید و مصرف کالاهای رسانه‌ای امثال روزنامه‌ها، مجلات، برنامه‌های صوتی و تصویری و همچنین رسانه های اجتماعی و …. صورت می‌گیرد. البته این نکته را باید مد نظر قرار داد که تغییری که رسانه های تصویری درنحوه تفکر و استانداردهای امروزی زندگی انسانها گذاشته اند ، بسیار عمیق می باشد و با توجه به فناوریهای نوین و بهره برداری همگانی از آن ، جایگاه بالا و مهمی در تجارت و کسب و کار دارد . یکی از نقش های مهم و تعیین کننده و حساس کار رسانه، اطلاع رسانی است و براساس اعتماد و درست بودن اطلاع رسانی است که می تواند علاوه تاثیر مثبت در افراد ، جهت گیریها را اصلاح و فضای اقتصاد و کسب و کار را ساماندهی نماید و سبب ساز هدایت توانمندیها به مسیر درست باشد زیرا رسانه ها در واقع ابزار اصلی انتقال اطلاعات و ایده ها هستند که می توانند با خلق ایده و تفکری جدید و ترویج آن به روند توسعه جامعه کمک کنند .

امروز رسانه ها به علت تخصصی شدن، ظرفیت بیشتر و توانمندی بالاتری را کسب نموده اند که علاوه بر آشنا بودن به صنعت مربوطه و انتقال درست اطلاع رسانی ، نقد و پیشنهادات مناسب را جهت مخاطبان و ذینفعان ارایه نمایند و همچنین از حالت واسطه بودن خارج و به عنوان منشا تاثیرات بر افکار عمومی و فرهنگ کار و کار آفرینی  صنعت مرتبط ظاهر شوند و نقش عامل تسریع کننده را در روند توسعه بر عهده بگیرند و با توجه به اینکه صنعت نمایشگاهی حلقه واسط بین تولید ، خدمات و صادرات می باشد داشتن رسانه های تخصصی از ضروریات توسعه و پیشران فعالیت های نمایشگاهی می باشد و در این صنعت می توانند موثرتر عمل نموده و ضمن اطلاع رسانی صحیح و به موقع ، اثرات بیشتری را را در توسعه صنعت و صادرات غیرنفتی کشور داشته باشند.

سید حسین میرظفرجویان – مشاور مدیر عامل نمایشگاه تهران و مدرس دانشگاه

برچسب ها: رسانه تخصصیرویداد برتررویداد نمایشگاهییادداشت تخصصی

اخبار مرتبط

بازگشت معماری به دنیای بازی در صربستان با حمایت اکسپو ۲۰۲۷

بازگشت معماری به دنیای بازی در صربستان با حمایت اکسپو ۲۰۲۷

۲۵ مهر, ۱۴۰۴
پایان سومین نمایشگاه چیمکنت با دستاوردهای چشمگیر برای شرکت‌های ایرانی

پایان سومین نمایشگاه چیمکنت با دستاوردهای چشمگیر برای شرکت‌های ایرانی

۲۴ مهر, ۱۴۰۴
دکتر ساجدی‌ نیا: ترسیم نقشه راه مدیریت بحران کشور در دستور کار است

دکتر ساجدی‌ نیا: ترسیم نقشه راه مدیریت بحران کشور در دستور کار است

۲۱ مهر, ۱۴۰۴
شمارش معکوس برای آغاز دو رویداد تخصصی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

شمارش معکوس برای آغاز دو رویداد تخصصی در نمایشگاه بین‌المللی تهران

۲۰ مهر, ۱۴۰۴
درخشش صنعت نور در تهران | برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ‌های روشنایی

درخشش صنعت نور در تهران | برگزاری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی لوستر و چراغ‌های روشنایی

۱۹ مهر, ۱۴۰۴
اکسپو اوزاکا در آستانه اختتام؛ روایت شش ماه خلاقیت و همکاری بین‌المللی

اکسپو اوزاکا در آستانه اختتام؛ روایت شش ماه خلاقیت و همکاری بین‌المللی

۱۸ مهر, ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تازه‌ترین اخبار

حضور رسمی پاویون ایران در اتومکانیکا ازبکستان با همراهی هیئت تجاری ایرانی

بازگشت معماری به دنیای بازی در صربستان با حمایت اکسپو ۲۰۲۷

بازدید وزیر صمت از نمایشگاه تبریز متافو

پایان سومین نمایشگاه چیمکنت با دستاوردهای چشمگیر برای شرکت‌های ایرانی

پایان اکسپو ژاپن ۲۰۲۵؛ شش ماه درخشش، یک پیام جهانی

هفدهمین نمایشگاه کف‌پوش‌ها، موکت، فرش ماشینی و صنایع وابسته افتتاح شد.

آغاز به کار نمایشگاه دام و طیور ۱۴۰۴

آغاز ثبت‌نام متقاضیان برای حضور در نمایشگاه ایران تلکام ۱۴۰۴

آغاز بکار جیتکس ۲۰۲۵؛ دبی میزبان بزرگ‌ترین رویداد فناوری جهان

دکتر ساجدی‌ نیا: ترسیم نقشه راه مدیریت بحران کشور در دستور کار است

یادداشت‌ها

آینده معدن ایران در کانماین ۱۴۰۴ رقم می‌خورد

آینده معدن ایران در کانماین ۱۴۰۴ رقم می‌خورد

صالح سپاسدار – مدیرعامل شرکت بانیان امید و برگزار کننده نمایشگاه کانماین
۱۷ مهر, ۱۴۰۴
0

روابط عمومی در آیینه نمایشگاه، روایتی از پشت صحنه تا روی صحنه

وصیت فرشچیان؛ شاهکار روابط عمومی فرهنگی

ایمان بازیگران، فعال روابط عمومی و ارتباطات
۲۶ مرداد, ۱۴۰۴
4

نمایشگاه بستری برای دمیدن روح حیات در کالبد هنرصنعت فرش دستباف ایرانی

نمایشگاه بستری برای دمیدن روح حیات در کالبد هنرصنعت فرش دستباف ایرانی

فیصل مرداسی - رییس اسبق مرکز ملی فرش ایران
۶ مرداد, ۱۴۰۴
0

نمایشگاه‌ فرش دستباف بستر ایستادگی و پیوند دوباره اهالی صنعت

نمایشگاه‌ فرش دستباف بستر ایستادگی و پیوند دوباره اهالی صنعت

علی مرادی - رییس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های بین المللی ایران
۱ مرداد, ۱۴۰۴
0

 آرشیو یادداشت‌ها
  • درباره ما
  • تبلیغات
  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • تماس با ما
نشر اخبار تنها با درج منبع مجاز است.

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید

بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
  • اخبار
  • کارگاه آموزشی
  • هیات تجاری
  • نمایشگاه
    • نمایشگاه داخلی
    • نمایشگاه خارجی
    • اکسپو ژاپن
  • همایش

© تمامی حقوق برای رویداد برتر محفوظ است.